3 maanden zwanger echo mogelijk voor geslacht help?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Jaimy en remco, May 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

Mar 14, 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Haj meiden vraagje aan julliej ik ben nu 3 maanden zwanger en is het geslacht bekend maar zou ik nu al en pretecho kunnen maken. ik kan namelijk moeilijk nog 8 weken wachten met wat het woord. groetjes jaimy

2. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Normaal kunnen ze vanaf ongeveer 16 weken het geslacht zien (in sommige gevallen eerder, maar dit is zeldzaam). Dan moet je ook nog het geluk hebben dat je wonder zijn/haar geslacht wi tonen ;)

3. Jaimy en remco

Mar 14, 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Dus jij denk dat ik beter nog even kan wachten?

4. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

Jul 6, 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    zou nog wel even wachten als ik jou was, dat ze het geslacht nu al kunnen zien is heel klein

5. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook een echo gehad met 12 of 13 weken...en heb er echt een super mooie foto van :)
    dus als je het geld ervoor hebt..zou ik het je wel aanraden..

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik heb het vandaag met 16 weken en 4 dagen laten doen. dat was echt het vroegst dat de echoscopiste deed, want anders zien ze het echt niet. Maar he tligt ook aan hoe je kindje ligt. Onze kleine schat lag wijdbeends en liet even zijn uhm 'zaakje' zien haha.

7. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    een geslachts echo met 12 weken is volgens mij veel ste vroeg omdat ze tot een week of 15,16 het zelfde hebben hangen dat gaat later vormen tot het uiteindelijke geslacht

8. Felicia1986

Felicia1986 Actief lid

Jan 16, 2008
    135
    0
    0
    Den haag
    meestal doen ze het vanaf 18 wkn

9. Jaimy en remco

Mar 14, 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    nou ik wacht nog even met de pretecho ik heb nu een afpsraak staan voor 2d echo op 11 juni dan is mijn vriend jarig als kadowtje die week ben ik ongeveer 17 weken zal je dan het geslacht kunnen zien? dikke kus

10. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Yup, bij mij zagen ze het toen wel. Maar je hebt geen garanties he, het ligt eraan hoe je beeb ligt en of je het allemaal wel goed kunt zien. Dus verwacht er niet teveel van, dan kan het alleen maar meevallen!

11. Laurie

Laurie Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    2,188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Wij hebben vandaag een pretecho gehad (15 weken 5 dagen) en zo was heel stellig in dat het een meisje is :D

Share This Page