Lieve Dames, Vandaag na zwangerschap van 22,3 weken gehoord gekregen dat hethoofdje veel te kleinis weinig vruchtwater en de darmen laten wit zien op de echo. Dit was geconstateerd in het ziekenhuis nadat ik was doorverwezen door de vk. Hiervoor wass alles prima mijn meisje was gezond met de laatste echo van 38 weken. Heb bloed geprikt om te zien of ik infecties heb opgelopen. Maandag terugvoor resultaat en hoe verder. Moet rekening houden dat ik een vruchtwaterpunctie kan nemen om andere oorzaken vast te stellen. Ben zoo ongelukkig met dit nieuws en vraag mij af of er lotgenoten zijn die zich hierin kunnen vinden. Hoor heel graag jullie ervaringen Liefs astrid
Hai Astrid, ik heb het nog niet eerder gehoord. Wel wil ik graag tegen je zeggen dat ik iemand ken waarbij bij haar zoontje een te groot hoofd was geconstateerd bij de echo's. Uiteindelijk kwam het kindje ter wereld en bleek er niets aan de hand te zijn. Helemaal gezond. Probeer je niet ongelukkig te voelen want dat kan stress geven. Voor nu sterkte iig. Ben heel benieuwd hoe het verder gaat.
Wel gisteren te horen gekregen bij de 20 weken echo dat ons meisje een te klein hoofdje heeft, zit net buiten de lijnen voor de rest was alles goed maar moet maandag naar het ziekenhuis voor een GUO, hopelijk komt daar niks raars uit. Jij veel succes ook, hopelijk valt het voor ons beide allemaal mee!!!
Witte darmpjes (echodense darmen) hoeft niks te zeggen! Kan taaislijmziekte zijn, daar zullen jij en je man/vriend op getest worden. Maar die kans is zo ontzettend klein! Mijn zoontje had het ook en mijn man en ik zijn beide getest op taaislijmziekte. Jullie moeten beide drager zijn, wij waren geen drager dus zoontje kon het niet hebben.
Bedankt voor de lieve reacties. Ik heb vanacht geen oog dichtgedaan . Het is trouwens ons eerste kindje dus alles is extra gevoelig. Kan ook niet wachten tot maandag.... Hoor graag meer en zal meer schrijven zodra ik meer weet. Groetjes astrid