Hallo. Ik heb een vraag: Woensdag 21 november heb ik mijn eisprong gevoeld waardoor ik woensdag 5 december ongesteld moest worden (ik heb een ontzettend regelmatige cyclus). 5 december 's ochtends had ik een paar milimeter oud bloed op mijn tampon (na de nacht) maar heb toch getest omdat ik het gevoel had dat ik toch zwanger was. Daarnaast had ik wat klachten als vermoeiheid, grotere borsten en af en toe behoorlijk chagerijnig. Mijn ongesteldheid heeft uiteindelijk donderdagnacht/ochtend doorgezet maar er zitten heel veel stolsels (oud bloed) in (nu nog steeds). Ik heb ook dindsdagavond de hele avond ongesteldheidsbuikpijn gehad wat ik normaal gesproken pas heb als ik ongesteld geworden ben (en soms wel helemaal niet). Kan dit een mislukte innesteling geweest zijn? Daarnaast heb ik nog steeds last van steken in mijn buik wat niet normaal is voor mij. Ik voel me ook erg rot en heb het gevoel dat er iets mis is met mijn lichaam. Ben nog steeds moe en chagerijnig en soms misselijk. Kan ook elk moment in huilen uitbarsten. Kan het zijn dat er toch nog iets zit? Bedankt en groetjes Lisa
HOi lisa, Ja dat zou kunnen maar is helaas niet te bewijzen ook omdat je test negatief was dnek ik niet dat het en zwagnerschap was. Als het vloeien blijft aanhouden moet je even naar je huisarts gaan. Hij kan je evt doorverwijzen voor een echo om te beoordelen of je baarmoeder leeg is. Imke