Hallo, Ik wou even mijn gedichtje plaatsen Heb het net geschreven. Ik heb het de laatste weken ontzettend moeilijk met het verlies, ook al is het 6,5 jaar geleden. Elke dag denk ik aan jou en denk ik 'waarom nou?' Waarom moest je gaan? en moest je uit mij bestaan? Waarom al die pijn? en mochten we niet samen zijn? Elke dag rolt er over mijn wang een traan omdat jij plots van me weg bent gegaan. Ik zou je willen knuffelen en in mijn armen sluiten je kusjes willen geven en liedjes voor je fluiten. Na al die jaren blijft het verdriet bestaan en zal je nooit uit mijn hartje gaan. Ik zou zo graag bij je willen zijn, weg van al het verdriet en weg van alle pijn. Het verlangen om een nieuw wonder is groot. Een broertje of zusje voor jou, drangend in mijn schoot. Voorlopig kan ik alleen maar dromen van mooie dingen en hopen dat ze ooit komen. Hopen dat mijn grootste wens in vervulling mag gaan en dat er ooit een wiegje voor je broertje of zusje klaar zal staan. Maar een ding moet je zeker weten, Ik zal je nooit of nooit meer vergeten! Voor altijd blijf je in mijn hart ook al komt er een nieuwe prachtige start. Groetjes Liezje
Heel erg mooi! Ik hoop dat jullie binnenkort een brusje voor Noa* mogen verwachten! Dikke knuffel Naatje
Bedankt meiden! Zelfs na al die jaren blijven het moeilijke momenten en voor een brusje... Denk dat ik dan maar even opnieuw een ventje moet zoeken, want dat is ondertussen ook een hoofdstuk dat afgesloten is Groetjes Liezje