Heel klein beetje bruinverlies bij 9.5 weken zwangerschap.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door droombeebje, 29 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 droombeebje, 29 nov 2009
    Laatst bewerkt: 29 nov 2009
    Hallo,

Afgelopen vrijdag had ik eenmaal een heel klein beetje bruinverlies toen ik na het plassen afveegde. Daarna niets meer gezien tot nu toe. Ik schrok hier erg van. Afgelopen maandag een inwendige echo gehad. En daarop was een kloppend hartje en bewegingen te zien. De verloskundige zei dat het een prachtige echo was. Ik heb iets minder last van misselijkheid gekregen, maar misschien komt dat ook doordat ik 10 weken zwanger ben? Kan het bruinverlies misschien door de inwendige echo komen of is dat na vier dagen erg onwaarschijnlijk? Ik was vrijdag een beetje druk geweest, kan het daar ook van komen? Hoeveel zorgen moet ik me werkelijk maken? Moet ik nog contact opnemen met de verloskundige? Ik heb op 30 december pas weer een afspraak met de verloskundige.

Alvast bedankt!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Droombeebje,

maak je maar geen zorgen. Zolang je geen hevige buikkrampen hebt of helderood bloedverlies zal het beetje oudbloedverlies nog van de echo of van je drukke dag zijn geweest. Gebeurt heel veel zwangere vrouwen in de zwangerschap.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina