Het weekend is het weer zover; 21 november is het als het goed is volle maan! Nu ben ik 22 november uitgerekend en we zitten er al wel een beetje om te springen, we zijn beiden razend nieuwschierig en ik heb de kleine liever in mn armen als in mn buik op 't moment! Ben het gewoon een beetje beu aan het raken, de kleine is ingedaald en ik voel me alsof in mn onderkant gekneusd heb en waggel als een manke eend! Mn man heeft net gegoogled wanneer het volle maan is, en jahoor, zondag is het als het goed is zover!! Tijd om fabel of feit te zoeken; wie van jullie is met volle maan bevallen? ( En was dit rond je uitgerekende datum of veel eerder/later? )
ik was 5 oktober uitgerekend, 4 oktober was volle maan en ik ben 2 oktober bevallen. Dus bij mij was er niets van waar als je het zo wilt bekijken.
Bij de volle maan ergens eind oktober hoorde ik dat het erg druk was in het zh.... Dusss.... Maar ik doe graag met je mee hoor! We gaan gewoon lekker voor aankomend weekend met volle maan
Het is wel iets wat echt waar is, maar waarom weet nogsteeds niemand, de maan heeft invloed op onze cyclus en alles. Ik werk regelmatig in 't ziekenhuis en weet nog een keer met spring tij ( = ook met de maan ) toen hebben ze werkelijk verpleegkundigen van andere afdelingen opgeroepen, als je ook maar iets ervaring had met bevallingen moest je naar de kraamafdeling want ze konden de golf niet aan! Ik heb mn hoop gewoon op 't weekend dan gaan IreneH en ik lekker bevallen!
Hier ook nog iemand die stellig gelooft dat ze zal bevallen met volle maan dit weekend! I join the club!!
Ik hoop dat ik volgende week ook de poll in kan vullen! Ik ben woensdag uitgerekend en ik hoop echt op dit weekend! Succes voor iedereen die gaan bevallen dit weekend!
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar ik roep al sinds het begin dat ik 22 november wel wil bevallen! Dus wie weet dat het de 21e begint en de 22e komt.. Dan kan ik je pol ook invullen! Ben er wel heel benieuwd naar! Succes allemaal!
ik ben met volle maan op de uitgerekende datum bevallen. ik heb 6 vlossen in mijn praktijk, maar het was zó druk dat een vlos van een andere praktijk mij moest helpen. ook in het zkh was het megadruk. later hoorde ik dat er op die dag alleen bij onze praktijk al 8 baby's waren geboren. dus ik geloof er helemaal in: volle maan = baby tijd!
Hier is het op 2 november begonnen, toen was het volle maan. 3 november was hij er Maarrr.. ik ben wel een handje geholpen op de 2e (gestript) v.w. zwangerschapsvergiftiging maar ik bleek al 1 cm te hebben toen.
Ik heb het toevallig eergister ook opgezocht wanneer het volle maan zou zijn Ik vind de 22e ook een okay datum, dus ik begin gewoon de 21e als jullie het goed vinden? Overigens denk ik zelf dat ik de 42 weken ook nog wel eens zou kunnen halen...
Join the club! Wij gaan lekker bevallen het weekend! Mn man heeft zelfs al vrij gekregen van zn baas, hij durfde het niet aan om mn man te laten werken en last minute hem te moeten vervangen als de bevalling begint. Dus mn man mag vanaf 't weekend lekker thuis blijven
Ik wil ook wel mee doen met volle maan hoor. Ben dan wel "pas" 37 wkn en 3 dgn... Maar officieel mag ik ook.....
hoi, ik wil ook! Ben trouwens de twee vorige keer allerminst bevallen met volle maan, maar geloof er nu graag in! vind het ook wel een mooie datum, hihi. Suusjeuh; hou vol, er komt echt een eind aan!
Hier wel! 5 september volle maan, toen lag ik volop te persen in de verloskamer. Uiteindelijk is hij op 6 september om 4.25u geboren, op de uitgerekende datum!