Hoi, Ik ben nu 5,3 of 5,2 weken zwanger... Ook ben ik erg onzeker omdat ik voor mijn dochter een miskraam bij 5 wk heb gehad. Nu heb ik 2 dagen voor NOD een test v clear blue gedaan. Daar stond "zwanger 1-2" dus betekend 3-4 weken zwanger. Nu deed ik gisteren gisteren een test en gaf hij aan "zwanger 2-3" dus betekend 4-5 weken zwanger.....Maar ik was gisteren al 5,1 of 5,2 weken zwanger dus zou die 3+ moeten aangeven... Zou dit kunnen betekenen dat er te weinig HCG aanwezig is en ik een miskraam ga krijgen? Alvast bedankt voor het antwoord! Groetjes, Sleepy
Hallo, Nee dat betekend niet dat het niet goed zit of dat je te weinig HCG aanmaakt. Bij iedereen is de hoeveelheid HCG anders. Probeer te vertrouwen op je lichaam. Groetjes Ineke
Hoi Ineke, Hardstikke bedankt voor je antwoord...! Sorry hoor ben normaal altijd heel zelfverzekerd maar die vroege miskraam heeft meer indruk gemaakt dan ik toen dacht. Ik was de maand daarna meteen weer zwanger van mijn dochter en dat is gelukkig goed gegaan maar t lijkt wel of ik nu pas over die miskraam ga nadenken...t maakt me onzeker. Gelukkig mag ik van de verloskundige op 21-09 ( 8,5 weken ) al een echo laten maken om mezelf gerust te laten stellen, erg fijn. Heel erg bedankt nogmaals....soms is bevestiging wel fijn. Groetjes, Sleepy