Baal, baal, baal.. 2,5 jaar terug begon ik met hielspoor in mijn rechtervoet en nu 2,5 jaar later kan ik zeggen dat de ergste pijn eruit is en ik aan het eind van mijn avonddienst bijna geen pijn meer heb in mijn voet en ik mijn schoenen niet uit hoeft te trekken om het laatste uurtje op mijn crocs verder hoef te lopen. Maar nu sinds een week of 4 begint mijn andere voet en het begint nu zo erg te worden dat ik weer niet kan lopen zomder steun als ik uit bed kom of op sta uit de stoel, maar ook in rust continue pijn heb. Ik was zo blij dat mijn ene voet bijna over was en nu begin ik weer opnieuw. Vanavond na 3 weken vakantie mag ik weer aan het werk vanavond en ishet een hele avond lopen en ik ben bang zoals het nu gaat dat ik eind van de avond niet meer lopen kan van de pijn of alleen op de voorkant van mijn voet. heb toen van alles al geprobeerd voor de andere voet, alleen de injectie heb ik toen vanaf gezien, maar ik heb nu zoiets misschien dat ik dat nu toch ga proberen, heb geen zin om weer 2,5 jaar odnerweg te zijn.