Wisselende behoeften

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Non18983, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Non18983

Non18983 Bekend lid

9 apr 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Ik wordt echt helemaal gek van mijn veranderende smaak!

Eerst waren de liters sinaasappelsap hier niet aan te slepen, toen moest ik Cola light drinken vervolgens goot ik mezelf vol met appelsap.

Nu heb ik net 2 grote bekers melk op en ben ik instaat om de rest van het 2 literpak ook nu leeg te gaan drinken!

Meer mensen met zulke wisselende behoeften? Mijn vriend weet van gekkigheid niet meer wat hij nou allemaal mee moet nemen met de boodschappen haha. (gisteren snoepjes gehaald en nu snak ik naar een kit kat!)

2. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0
    ja heb het ook. eerst was ik gek van citroen en vettige snacks. nu ben ik verslaafd aan de echte cola. heb ik dervoor nooit gedronken

3. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Oh dat heb ik ook inderdaad! Eerst veel sinaasappelsap, toen cassis en nu yogo. Ook net snoepjes ofzo. De kast ligt vol met dingen die ik erg lekker vond. Allemaal halve verpakkingen en ik moet het gewoon niet meer.

4. Snowy82

Snowy82 Actief lid

19 apr 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
    Ja had/heb ik ook. In het begin was het veel sinasappelsap enzo en nu is melk en chocomelk waar ik geen genoeg van kan krijgen.

5. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha ja dat had ik in het begin vooral! En het erge was dat ik dan ook minimaal 6 pakken van alles in huis wilde hebben voor het geval het op zou raken:p. Gevolg: nu nog meer dan 1 in de koelkast van alle soorten dubbel fris, chocomelk, fristi, sapjes en prik soorten hahaha. Nu laat ik alles gewoon per 2 halen werkt toch iets beter en anders is er altijd wel een nachtwinkel :).

6. Non18983

Non18983 Bekend lid

9 apr 2012
    517
    0
    16
    Lelystad

Haha ja dat ken ik dus, we hebben nu 3 pakken appelsap en ik hoef het niet meer :) Het zijn echt van die vlagen :D

7. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    herkenbaar :)
    In het begin heb ik geleefd op beschuiten met nutella en napoleon citroenzuurtjes en Wicky. Resultaat: een kast vol beschuitrollen, potten nutella en citroenzuurtjes.
    Daarna werd het nibbitchips, napoleon dropzuurtjes en appelsap en inmiddels ben ik verslaafd aan crackers met kaas, chocolade en melk.....

8. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    en als ik al die lekkere dingen lees heb ik ook de neiging om het meteen te gaan halen!

(net als reclames op tv.. ik watertand soms bij iets nieuws en moet het dan ook eten!)

9. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Haha, bij alles wat ik tegenkom denk ik hmmmmm. Maar ik doe het niet haha, anders groei ik helemaal dicht!

10. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Ik ben nog lang niet zover als jij (ben 10 weken zwanger) maar in het begin van de zwangerschap taalde ik opeens niet meer naar snoep en chocola (heel handig!!) maar vooral naar verse boterhammen met ladingen pindakaas! Ik heb tot nu toe gelukkig maar één week gehad dat mijn maag een bodemloze put leek: wat ik ook at, ik bleef een hongerig gevoel houden. Ik vind dat best eng, aangezien ik altijd te zwaar ben geweest. Vijf jaar geleden was ik zelfs heel dik. Op eigen kracht ben ik 23 kilo kwijtgeraakt en ik zal altijd moeten oppassen wat ik eet. Ik snak op dit moment heel erg naar vette snacks: patat met mayo, kroketten en frikandellen speciaal!! Maar aangezien ik het wel gewend ben niet toe te geven aan die verleidingen, hoop ik dat het me tijdens deze zwangerschap ook gaat lukken. Ook al is het normaal dat je aankomt, ik heb het er best moeilijk mee. Voor mensen die niet veel aankomen wil ik zeggen:

Geniet van al het lekkers en laat je gewoon gáááán!!! Haha eet smakelijk ;)

11. Sopann

Sopann Niet meer actief

Héél herkenbaar!! Ik dacht al dat ik de enige was :D

12. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

13 jan 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu verslaafd aan melk,paprika chips en taksi.:D
    Verder eet ik niet zoveel ben ook nog maar 2 kilo aangekomen

13. Within

Within Niet meer actief

Herkenbaar ^^ pizza is wel iets wat elke keer terug blijft komen..

14. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Hier ook! Heb de hele zwangerschap niet gehad dat er 1 ding was, elke week a 2 weken is het weer wat anders waar ik me suf aan eet, daarna heb ik er geen zin meer in en is het ineens heel wat anders.

Van cola naar sprite naar spa rood enz
    van pringels naar sate broodjes naar appelmoes enz

Zei vandaag nog met boodschappen doen, He jeetje was er maar 1 ding waar ik me suf in kon eten en gek op ben tijdens de zwangerschap. Nu is het elke keer anders, pakt mn vriend heel leuk iets wat ik veel eet, zeg ik aah nee bah echt geen zin in :D

15. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Eerst echte cola, toen tropicol ranja van de Aldi, melk tik al gehad nu is het ijsthee :D

16. Non18983

Non18983 Bekend lid

9 apr 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Wat knap dat je zo veel bent afgevallen! Gelukkig ben ik wel snel verzadigd met eten, drinken is echter een heel ander verhaal...... Heb net nog een groot glas melk op :D

17. Non18983

Non18983 Bekend lid

9 apr 2012
    517
    0
    16
    Lelystad

O jaa Appelmoes! Daar heb ik net ook weer een halve pot van op :D

18. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Haha zo herkenbaar! Eerst liters melk! Nu nog trouwens, daar kwam toen chocomelk bij... Toen chocopoffs en later Honey loops (waar nu dus half pak staat taai te worden). Nu sinds 2 weken weer allerlei soorten fristi Pff, wel fijn om te horen dat meerdere dat hebben!

19. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Hahaha mn vriend deed vd week de koelkast open en zei wat is dit?!!!!?
    Ik heb van die knijpzakjes appelmoes en die kleine kuipjes, maar had beetje veel gehaald hahaha. Lekkerrrr!! En nu hoop ik maar dat mn appelmoestik deze week niet over is :D

Deel Deze Pagina