wij zijn opzoek naar een meisjesnaam. de jongensnaam lag al vast tot gisteren toen we hoorden dat we een dochter krijgen. Ik hoor heel graag 2 namen maar vind er maar weinig die mij en mijn vriend aanspreken. amy-jo en hailey rose vind ik tot nu toe mooi maar ik ben al jaren dol op de naam 'Poppy' , nu zou ik heel graag een naam hebben die hierbij gaat. De enige die ik tot nu toe vind passen is louise of marie maar zo heten onze nichtjes al. Iemand suggesties?
Of misschien.. Poppy mae Poppy anne-jane of alleen jane Poppy jill Poppy fay Poppy Rois Poppy Beau Hmm tjaa roep maar wat succes met t zoeken van een naam..
Ik vind Hailey Rose eigelijk wel heel mooi Poppy Marie moet ik aan Mary Poppins denken Vind het ook geen leuke naam op volwassen leeftijd en Hailey daarentegen wel ( stond ook op ons lijstje vorige zwangerschap )
Ik moest ook denken aan Poppy Sue Poppy Ann(e) Poppy Liz Poppy Mae Poppy June Hailey rose ook heel mooi btw
ik vind poppy meer een koos naam voor je kindje toch niet om haar zo te noemen.Hailey Rose vind ik wel erg leuk. als ze later groot is is dat echt niet leuk