ervaring..? negatieve testen en toch zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door brunette85, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    hallo zwangere dames..
    allereerst gefeliciteerd!! ;)
    ik heb een vraag..
    wie heeft er ervaring of kent verhalen.. dat je voelt
    dat je zwanger bent.. omdat je lichaam anders is..
    maar na zwangerschapstesten EN de dokterstest beide
    negatief uitvallen..
    wat waren je 'klachten' en hoe en met hoeveel weken ben je er uiteindelijk achter
    gekomen??
    bedankt alvast.. liefs xx

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, bij Thirza pas 33 dagen na mijn eisprong een positieve test.
    Is achteraf een late innesteling geweest, in combi met een laag HCG/traag opbouwend HCG.
    Innesteling is achteraf ws 12 dpo geweest, omdat ik vanaf toen ineens bandenpijn had. Dacht eerst dat ik gewoon ongesteld ging worden, alleen dan een dag te vroeg, want dat had ik altijd een dag voor m'n menstruatie. Maar mijn temp bleef hoog en menstruatie bleef uit en ik voelde me echt anders.
    Testen bleven dus maar wit, en pas 19 dagen overtijd/33 dagen na ei dus eindelijk een heeeeeeeeel licht positief testje.
    Bij de echo eerst 2,5 week terug gezet, later gecorrigeerd naar 1,5 week.

3. dphoek

dphoek Niet meer actief

Hoi,

Ik herken je ''wanhoop''! Ik heb dat ook eens gehad..Maar het was toen echt een hormoonstorm op dat moment..Geen oorzaak voor bekend. Ik was toen al bijna een jaar gestopt met de pil.. 10 dagen overtijd..allerlei verschijnselen (gevoelige en gespannen borsten, hoofdpijn, moe, zichtbare aders in de borsten, obstipatie, harde onderbuik)..Maar nooit zwanger geweest..Helaas heb ik geen verklaring gekregen van de artsen.
    Wat een mogelijkheid is, is een schijnzwangerschap. Ik hoop het niet voor je, want dat is een psychische klap! Een schijnzwangerschap wordt meestal veroorzaakt omdat je heel erg bezig bent met zwanger worden. Je lichaam zegt dan: ik ben zwanger, maar testen blijven negatief. Dan moet je echt wachten totdat je lichaam het doorheeft en de menstruatie toestaat. Meestal is dat psychisch, maar zeker niet altijd!

Het enige wat ik kan zeggen: ik hoop heel erg voor je dat het wél een zwangerschap is en dat je bijvoorbeeld heel traag HCG aanmaakt, dat kan ook hoor!!

Sterkte!

Groetjes Patricia

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik verklaarde mezelf voor gek, want die testen hadden altijd gelijk dacht ik.
    Zeker met 4 omo witten testen in handen en dan nog denken dat je zwanger bent, nou ik werd er niet goed van.
    Uiteindelijk kwam ik er met 8 weken achter dat ik toch zwanger was/ben.
    Bij mijn dochter teste ik wel gewoon gelijk knal positief met 4 dagen overtijd.

5. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Ik had het bij onze zoon in november 2002. 8 testen gedaan inclusief gevoelige testen, dokter en ziekenhuis test, allemaal negatief. Uiteindelijk een echo gehad en bleek 8.1 weken zwanger te zijn.

Deel Deze Pagina