Huilend (ontroostbaar) word ze wakker, midden in de nacht

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Beertje13, 7 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

DAg dames,

Al een paar maanden (niet elke nacht) word mijn dochter snachts wakker. Huilend, het lijkt wel of ze nog half slaapt maar ze is ontroostbaar. Ik hoor ook aan haar huiltje dat er wel echt iets aan de hand is. Ik troost haar in mijn armen. Ze word rustig, na een tijdje stop ik haar weer in bed. Maar dan begint het weer. Keihard huilen. Ik neem haar dan mee naar ons bed en is het na een tijdje weer goed. We doen haar dan als ze weer niet in haar eigen bed wilt, bij ons op de kamer, in een apart bed. en dan slaapt ze gewoon!

Ik vraag me af wat er aan de hand is?!? Overdag is er niks aan de hand, dan slaapt ze gewoon. Advies??

2. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Geen echt advies maar hier is het hetzelfde...
    Mijn dochter is 14 maanden en ook om de nacht ongeveer wordt ze wakker en is het brullen. Ik denk dat ze droomt, wakker schrikt door beweging van zichzelf of iets anders..
    De eerste keer dat t gebeurd stop ik dr toe en slaapt ze verder maar als het later weer gebeurd dan is ze ontroostbaar en slaapt ze alleen tussenin verder.
    Ik neem dr ook maar gewoon mee en laat t maar even, ik heb geen zin om in de nacht aan dr bed te blijven staan en naar haar gehuil te luisteren en haar helemaal overstuur te laten raken. Soms leg ik dr wel terug in dr eigen bed als ze slaapt maar vaak slaapt ze tot de ochtend bij ons.
    Tja en wat te doen, ons meisje slaapt sinds een maand in een Puckabag en dat scheelt al, ligt strakker dan een gewone slaapzak en wij stoppen haar heel stevig in met een dekentje. En zorgen dat ze rustig in slaap valt helpt ook, dus eerst badje, dan voorlezen, flesje pap en lekker in verwarmd bedje leggen..
    Maar ik ben wel benieuwd of meer kindje van deze leeftijd dit hebben..

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hier begon het met 11 maanden al...
    Ik geef m snachts een fles met lauw water, anel speen erin en weg..
    Aoms lukt het niet en komt ie bij ons in bed, maar ik leg m dan wel terug als ie slaapt als het echt nog midden in de nacht is..

Sinds gister heeft ie nou een dekbedje en hij heeft vannacht ook weer eens heeerlijk doorgeslapen...
    Hoop dat het geen toeval is haha

Deel Deze Pagina