stress en nog eens stress

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sadieraven, 28 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Je bent pas vijf weken zwanger en het is gewoon een shock als je beseft waar je geld aan uit moet geven en hoeveel het wel niet kan kosten! Dus ook voor hem. Geef het tijd en niet te veel pushen.

Waarom stellen jullie niet samen een budget vast waarbinnen je blijft. Je geeft beide een voorkeur voor spullen aan. Beetje geven en nemen.

Succes met het bouwen van de relatie. Want zo te horen heeft dat nog wel tijd nodig!

2. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Prima als je het hebt over sparen maar laat het ook even bezinken bij hem. niet niks om je voor te bereiden op een kind en dan ook nog relatie crisis die nog speelt. ook logisch van hem dat hij er nog niet zo gedetailleerd over nadenkt.
    kom er gewoon over 2 maanden nog eens op terug en laat hem dan wat prijzen zien.
    eerlijk gezegd vind ik nieuw kopen ook niet nodig, wij hebben het best goed maar het is gewoon belachelijk hoe duur het allemaal is.
    heb tweedehands wagen, nog helemaal goed, vind stofje zelfs mooier dan de nieuwe en heb toch ongeveer 600 euro bespaard!

Deel Deze Pagina