De een heeft het wel, de ander niet... Ik ben benieuwd! Hoe zit het bij jou? Bij mij gebeurt er tot nu toe nog helemaal niks.
Bij de oudste niet, heb haar borstvoeding gegsven tot 3 maanden voor de jongste werd geboren en in die 3 maanden ook geen druppel melk gehad. Na beide bevallingen meteen melk.
Oeps, per ongeluk op ja gedrukt ipv nee. Hier nog geen melk! Dit had ik bij de eerste ook niet, kwam pas op gang na de bevalling. Ik ga ervan uit dat dat deze keer weer zo is.
Heb nee gestemd omdat ik niet lek. Nu de laatste week komt er wel een druppeltje als ik in mijn tepels knijp, maar dat bedoel je niet.
Deze week kwam er vlak voordat ik ging slapen opeens 'melk' uit een van mijn borsten! Ik schrok wel even! Ben nog maar 23 weken (vandaag).
Vorige keer niet, wel na de bevalling meteen melk en na het stoppen nog maanden door blijven lekken. Deze keer tot nu toe ook nog niet, mag van mij nog heel lang wegblijven.
Yep, hier wel en alleen uit mijn rechterborst. Ik vind het maar irritant want het vlekt enorm in mijn BH's en nachthemden (en wordt daarna erg hard). Ik plak nu sinds een paar weken elke ochtend en avond een wattenschijfje op mijn tepel om in ieder geval het vlekken te voorkomen, haha
Ik heb het nu al heel erg.. zo erg zelfs dat ik er vanmorgen wakker van werd omdat er 2 super natte plekken in bed lagen en mn hele arm onder gemelkt was.. heb het vooral smorgens en savonds. Overdag merk ik het niet zo vanwege mijn bh denk ik. Alleen komt er nu nog geen wit melk uit, bij mij is het een doorzichtige (met soms wit) plakkerige, maar waterige substantie.. nog meer meiden die dit herkennen?
Wat bijzonder dat het zo verschillend kan zijn. Net als zwangerschappen in het algemeen. Ik prijs me gelukkig dat er nog niks lekt...
Al vanaf ongeveer 30 weken maar nu steeds vaker en steeds meer. Niet gek natuurlijk omdat ik in middels 40 weken en 5 dagen zwanger ben.