ik werk op een kinderdagverblijf, een klein dagverblijf ( pand) met redelijk veel kinderen op een dag. soms is het zo ontzetted druk dat ikhelemaal gek wordt. ik maak me bijvoorbeeld nu alweer druk dat maandag weer zo een dag gaat worden. dan moet ik van 9 tot 6 werken en daarna nog het pand schoonmaken. op de helft can de dag krijg ik ook altijd koppijn en last van mijn stuitje van het bukken en tillen. is die stress die ik daar heb slecht voor mijn kindje? en nog een ding ik vermoed dat ik een blaasontsteking heb en/of schimmelinfectie. nu kan ik pas donderdag naar de arts ivm werk. of zal ik mij gewoon maandag ziek melden en dan maar snel gaan.. mijn baas doet ook altijd best moeilijk als je ziek bent enzo en daarom durf ik me vaak niet ziek te melden:S wie heeft raad
Ook ik heb zo'n baas die moeilijk doet om alles. Ik heb nog niet verteld dat ik zwanger ben, maar zodra ik dat vertel zal hij vast niet leuk reageren. Je gezondheid is het belangrijkste dus het beste is om maandag meteen naar de arts te gaan. Maar ik weet hoe lastig dat is.. Stress is slecht voor je kindje. Wat je ook kunt doen is gaan werken en dan even een half uurtje er tussen uit voor de arts, of gaat het helemaal niet lukken als je even weg bent? Daardoor toon je wel je wil om te werken en meld je je niet meteen ziek. Succes Liefs
Hoi dat is wel vervelend dat je werkgever zo moeilijk doet. Hij is verplicht je vrij te geven voor ha bezoek dat mag gewoon onder werktijd dus ik zou zeker maandag even gaan. En ondertussen veel drinken (sinasappelsap en cranberrysap).
Ik zou zeker maandag even naar de huisarts gaan en als je baas moeilijk doet, zou ik je ziek melden. Als je een blaasontsteking hebt die niet behandeld wordt, kun je ook alle vervelende infecties krijgen en dat wil je ook niet. Dus maandag even naar de dokter.
ik heb ook een blaasontsteking en de ha zei dat jaar gfoed op moet letten tijdens een zwangerschap. ik peniciline gekregen. dus ik zou zo en zo gaan en als je er echt last van hebt kan je ook naar de weekend arts he! hoef je ook geen vrij te nemen of je ziek te melden