hey allemaal, ik zit even in een dip want ik heb volgens mij geen eisprong Ik ben aan het tempen en de temp blijft gewoon laag. Ik heb ook al een keer ovulatietesten gebruikt waar niets uitkwam. Wat zal ik nu doen? Nog een maand tempen of testen gebruiken? We zijn vanaf sept. bezig dus ik denk niet dat het ontpillen is, ik heb trouwens wel een hele regelmatige cyclus van 26 dagen. Wie heeft er tips of wijze raad? groet Sporty78
Aan je banner te zien kan je nog makkelijk een eisprong krijgen hoor. Nog even doortempen.. En een regelmatige cyclus met roodbloedverlies duidt volgens mij ook op een eisprong. Succes
volgens mij kan je ook een regelamatige cyclus hebben zonder eisprong. Meis ik weet niet hoelang je al aan het tempen bent. Maar ik denk als je 3 maanden getempt hebt en niks van een eisprong hebt gezien dat je dan een afspraak kan maken met je ha Anders kan je altijd even je ha bellen en zijn/haar advies vragen. Hopelijk heb je er wat aan Liefs ikke
ja als je een mooie regelmatige cyclus hebt heb je ook een eisprong. Als je geen eitje hetb gehad ook geen ongie dus ... Liefs Swiggy
Ja toch? laatst dacht ik daar ook aan, als je gewoon regelmatig ongesteld bent, dan kan je er toch ook van uitgaan dat je elke maand een eisprong krijgt?
Ik had even een ander vraagje, misschien klinkt het stom, maar ga het toch vragen De dag van je eisprong heb je geen gemeenschap, maar de dag daarna wel, is er dan alsnog kans op een zwangerschap? En als je 2 dagen voor je eisprong gemeenschap hebt en de dag van je eisprong niet?
bedankt meiden, ik heb al even gelezen hierover en je kan best een regelmatige cyclus hebben en toch geen eisprong doordat je ieleiders verstopt zitten bv. Je wordt ongesteld om het baarmoederslijmvlies te verversen zeg maar... Ik ga nog maar even door met tempen en misschien na 3 maanden maar even de ha bellen groet Sporty 78
de zaadjes blijven geloof ik 72 uur leven, als ik het goed heb onthouden en en eitje geloof 24 uur. Dus reken maar uit. Hopelijk is het raak. Liefs ikke
Als dit klopt, dan is er kans Maar natuurlijk is dat weer altijd afwachten Wij vrouwen zijn zooooo ongeduldig hihi
Dit hoeft helemaal niet hoor! Er zijn meiden die een goeie cyclus hebben maar geen ei. Meiden zonder ei worden ook gewoon ongi...anders zou je ook veel eerder aan de bel kunnen trekken. Kijk maar eens bij de vruchtbaarheidsbehandelingen of gebruik de zoekfunctie maar. Elmo
Dan heeft je huisarts het wel verkeerd. Een regelmatige cyclus betekent niet dat er dat er eisprong is.
Je eileiders hebben niet met je eisprong te maken, als ze verstopt zitten kan je gewoon een eisprong hebben, maar dan kan je ei niet richting je baarmoeder. En ongesteld worden zonder eisprong kan zeker, ik had dat ook bij de eerste ronde met clomid die niet aansloeg, toch een cyclus van 41 dagen. Bij een regelmatige cyclus is er meestal wel een eisprong. Het is makkelijk te laten controleren, nl. om 1 week na je vermoedelijke eisprong (bij jou ongeveer cyclusdag 19) bloed te laten onderzoeken op progesteron. Ik denk niet dat een huisarts daar moeilijk over doet als je een paar tempkaartjes hebt. groetjes, Snoopy
ja? Nou dan heeft mijn ha het zekers verkeerd. Maar ze heeft ook tegen mij gezegd omdat ik een cyclus heb van 60dagen dat ik maar 1x in de twee maanden een eisprong heb. Want als je een eisprong hebt wordt je ongesteld. (ja of niet natuurlijk; zwanger hihi) Maar kun je dan bijv. ook wel een eisprong hebben en niet ongesteld worden? Aangezien dat je ook ongesteld kan worden zonder eisprong ...? Zoals jullie zeggen dan. Liefs Swiggy
De kans is wat kleiner dat je een eisprong hebt als je een lange cyclus hebt, maar het kan ook net zo goed zijn dat je wel een eisprong hebt. Met eisprong wordt je sowieso ongesteld (of niet dus...als je zwanger bent), komt door de hormonen die de follikel afscheidt, zonder eisprong heb je die lege follikel dus niet, maar kan het wel zo zijn dat je baarmoederslijmvlies dikker is geworden en 'ververst' wordt. Ik verbaas me er soms over hoe weinig kennis huisartsen hebben. groetjes, Snoopy
snoopy als je geen eisprong hebt maar wel ongi, is je ongi dan anders korter of minder bijvoorbeeld of kan dat ook gewoon bijv. 7 dagen duren? Het lijk wel of ik bij de huisarts zit hihi
Zonder medicijnen en eisprong, heb ik een bloeding gehad, maar dat was inderdaad minder. Met clomid heb ik dus geen eisprong gehad, maar wel een normale menstruatie. Dus ik weet niet of de vergelijking opgaat als je geen medicijnen gebruikt, maar ik kan me voorstellen dat als je slijmvlies dik genoeg is, dat het dan hetzelfde kan zijn als met een eisprong. Maar misschien dat zonder eisprong je slijmvlies minder dik hoeft te zijn voordat je ongesteld wordt en je (dus?) ook minder heftig ongesteld wordt. Hm, ik weet het dus niet zeker. Maar ik denk dat een menstruatie zonder eisprong wel hetzelfde kan zijn als met. Vervelend trouwens dat je na 3 nette cyclussen opeens onregelmatig wordt! Ik hoop dat het deze keer meevalt! groetjes, Snoopy
kijk maar naar mijn cyclussen en banner. ik weet niet op welke dag ik zit maar temp wel nu 3 maanden en nu nog steeds geen eisprong gehad. word er een beetje moe van... twee maanden hiervoor eitje op dag 21 gehad en nu...... nog steeds niet.... pfffffff ben in juni gestopt met de pil...
ja ben daar ook echt bang voor, mijn laatste ongi was wel heftig en duurde 7 dagen dus ik had zoiets van hopelijk is het dan wel een eisprong. Nouja afwachten maar, jullie ook veel succes!