wie o wie heeft dit ook mee gemaakt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sam777, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sam777

sam777 Lid

3 feb 2012
    19
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo ik heb een forum aangemaakt omdat ik even mijn verhaal kwijt wil,
    Normaal gesproken heb ik een cyclus van 31 en dan weer 29 en dan weer 31 maar de laatste keer van 27, de laatste keer ook flink geklust, maar voor dat ik ongesteld werd heb ik een hele week onderbuik pijn gehad(lostlaat pijn etc) dus ik dacht misschien is dat de innesteling maar ik werd dus gewoon ongesteld, tijdens mijn menstruatie geen buikpijn gehad, toen mijn menstruatie gestopt was kwam dezelfde pijn weer naar voren, ik ben naar de dokter gegaan gelukkig geen soa of blaasontsteking etc.meerdere zwangerschaptesten gedaan maar ook neg.de dokter denkt obstipatie maar het gekke is ik heb helemaal geen last van mijn darmen het werkt gewoon goed.
    Dus ik heb lactulose mee naar huis gekregen, maar ik blijf onderbuik pijn houden en vandaag een heel klein beetje roze bloed, maar het is veelste vroeg om nu mijn menstruatie te krijgen.
    wie heeft dit ook meegemaakt?

2. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan het ook een blaasontsteking zijn of je blinde darm, of heeft de huisarts daar allemaal naar gekeken?

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Klein beetje bloed kan ook van een eisprong komen... Weet je of je die nu hebt?

4. sam777

sam777 Lid

3 feb 2012
    19
    0
    1
    NULL
    NULL
    @zwangerwens: daar heeft die allemaal naar gekeken urine is ook op kweek gezet maar was allemaal goed gelukkig.
    Ik heb wel last van gevoelige tepels.

@FBdB: ik heb hem ws op 7 feb. meestal op dag 17 volgens de menstruatiekalender.

5. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    en heb je nu na je menstruatie alweer een test gedaan? Roze bloed zou idd kunnen passen bij ieisprong/innesteling. En die kan ook wel eens eerder of later komen

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb ook vorige week donderdag roze witbloedig gehad.
    Had toen ook flinke krampen maar uiteindelijk niet ongi geworden,gelukkig want was net 13dg daarvoor ongi geweest.
    Weet tot nu toe ook niet wat het geweest is,dacht zelf ook aan mijn eisprong.

Volgens mijn berekeningen zou mijn eisprong deze week moeten plaats vonden maar heb nog altijd geen positieve ovulatietest.
    Dus ik ga er maar vanuit dat het mijn ei is geweest!

7. sam777

sam777 Lid

3 feb 2012
    19
    0
    1
    NULL
    NULL
    nee ik heb maandag nog getest maar neg. maar ik heb zoiets zal ik de huisarts vandaag bellen of wachten tot maandag:S:S ze zullen me wel een zeikerd vinden haha maar ik heb 2 jaar terug PID gehad dus ik trek heel snel aan de bel als ik het niet vertrouw hehe

8. sam777

sam777 Lid

3 feb 2012
    19
    0
    1
    NULL
    NULL
    @melanie86 heb je ook last van wegdrukpijn in je onderbuik?
    ik heb niet echt krampen maar wel die wegdrukpijn en vorige keer werd het zo erg dat ik er rugpijn van kreeg:S:S

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ja dat had ik ook,Beetje menstruatie kraampjes maar toch weer anders!! Nu heb ik al 3dg nergens meer last van.
    Wel s'morgens tussen 9 en 10 misselijk.
    Maar goed,dat kan vanalles zijn hè!

Nog maar even afwachten!!!

Deel Deze Pagina