Om een lang verhaal kort te maken.. 4 nov. Ben ik helaas na 6 weken gecurreteerd omdat er geen vruchtje zat.. hierna heb ben ik na 36 dgn weer ongesteld geworden, vrij normaal dus blijkt na een cur. voor de cur. Had ik een cyclus van 28.29 dagen.. maar nu.. had ik vorige maand plots een hele heftige menstruatie met 24 dagen en deze maand voelde ik met dag 22 gewoon allemaal symptomen dus teste ik een heel vaag streepje.. mijn laatste ongi was 6 jan. En op 27 jan teste ik heel licht positief! De test is nu gelukkig veel duidelijker.. maar klinkt dit vreemd.. of ligt het aan mij?
Het kan dat je cyclus wat in de war is na curettage/miskraam. Ik had na mijn miskraam eerst mijn "gewone cyclus" en de ronde erna was ie ineens een week langer. Vk gaf aan dat dat vaker gezien werd, niks om je zorgen over te maken, maar het is wat lastiger zeggen hoe lang je zwanger bent voordat je een echo gehad hebt.
mijn cyclus was ook helemaal van de wap na mn BBZ, ben ook niet meer ongi geweest erna en dus op de gok test gedaan. Je kunt met je vk overleggen, die bepalen dan samen met jou wanneer je ongeveer een echo krijgt.