doet het erg zeer ?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door sillaah, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    nou ik ga volgende week een mirena spiraaltje laten zetten,
    nu zei de huisarts net tegen me dat ik van te voren flinke pijnstilling in moest nemen. :confused:
    waar is dat dan voor ? doet het dan zo verschrikkelijk veel pijn om er een te laten plaatsen :confused: ?
    word nu toch wel een beetje bang :oops:

2. liset

liset Actief lid

2 aug 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    Hoi, Ik heb hem een paar weken terug laten plaatsen. Ik heb geen pijnstilling genomen van te voren. Ik vond het plaatsen niet prettig, maar de weeen waren erger. Ik vond het voelen als hele erge menstruatiekramp.

3. Elfje Arwin

Elfje Arwin Actief lid

9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb geen ervaring, maar een vriendin van mij heeft er erg veel last van gehad. De eerste keer was tie niet goed geplaatst en had haar man er zelfs last van !

4. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik heb hem ook pas laten plaatsen en ik heb helemaal niks gevoeld en heb ook geen pijnstiller genomen.
    Ik voelde het alleen een beetje toen de gyn mijn BM een beetje open deed maar echt zeer of pijn nee.

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Het maakt heel veel uit of je al een bevalling achter de rug hebt of niet.

Ik heb een spiraaltje laten plaatsen zonder ooit zwanger te zijn geweest. Eerst 2 keer door een onkundige huisarts. Dat deed niet echt zeer maar ja, het spiraaltje zat dan ook niet in mn baarmoeder maar in mn baarmoedermond! Derde keer heeft de gyn. het gedaan. Ik dacht echt even dat ik dood ging. Man, wat een pijn! Kon niet eens meer autorijden. Heb echt een half uur in de auto zitten bijkomen. Zeker een halve dag last gehad.

Maar als ik het zo zie, is dat bij jou niet aan de orde. Als je al bevallen bent, stelt het plaatsen weinig voor.

6. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ow gelukkig, dat mag ik dan hopen,
    werd al bang van hoe de huisarts het tegen me zei :confused:
    hij doet alsof het een hele zware onderneming is :)
    maargoed, we wachten af tot ik niet meer ongi ben

7. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Het deed geen pijn bij mij, alleen een beetje naar trekkend gevoel....
    Tja en het is de kunst om ontspannen te blijven (maar das nogal lastig met zo'n vent die tussen je benen kijkt en die met de eendebek de boel openspreid)

Na de plaatsing was ik wel ff duizelig, maar dat was normaal volgens de HA. Gewoon ff blijven liggen en dan rustig overeind komen.

De rest van de dag had ik menstruatiepijn.....

8. Ayvida

Ayvida Actief lid

28 nov 2006
    321
    0
    0
    Hoorn
    Ik vond het plaatsen niet pijnlijk, alleen de handelingen een beetje vervelend. Naderhand ook geen last gehad. Geen pijn o.i.d.

Deel Deze Pagina