Hallo Meiden, Ik ben nu 19 weken zwanger!! Hoera volgende week kijken wat t wordt..spannend.Nu ben ik in t begin van me zwangerschap al 10 kilo aangekomen.Alleen nu lijkt t alsof mijn buik niet meer groeit?? Wat raar , komt dat nog??Hoop dat iemand dat ook heeft gehad, en mijn twijfels kent.. Groetjes Christel
hoi van harte gefeliciteerd alvast. ik kwam bij de oudste met 16 weken erachter dat ik zwanger was na vele neg testen waaronder bij de ha. ik had ook geen dikke buik ofzo. pas met rond de 25 weken ofzo begon het te groeien. mijn buik bij de tweede was veel groter. merk nu ook al dat de bovenste knoop los moet. jennefer
Van harte, en je buik gaat echt wel weer verder groeien...dan heeft je uk aan de binnenkant nu nog even voldoende ruimte
Ik ben nu ruim 25 weken en heb ook het gevoel dat me buik niet groeit ofzo haha. Het komt vast wel z,n grote buik denk ik.
Ik wilde precies hetzelfde zeggen, ineens gaat die groeien hahaha en dan wil je dat die stopt om een gegeven moment!!
herkenbaar en heel normaal zondag had ik ook dat gevoel en maandag werd ik wakker toen had ik echt zo iets van wooow:O hoe snel kan een buik wel niet groeien heey
bij mij staat t ook al weken stil voor me gevoel. in t begin is ie heel hard gegroeid, en nu al ff niet.. komt straks wel weer denk ik..
bij mij kwam de groeispurt pas met 21 weken ongeveerd.. daarvoor zag je het wel, maar niet duidelijk of ik zwanger was of teveel gegeten had Daarna ging het hard.. Nu ligt het weer een beetje stil, maar mn VK verwacht dat er zo weer een groeispurt aan zit te komen... Is dit je eerste? schijnt dat het bij de eerste wat later groeit dan bij bijv. een tweede, Oja, gefeliciteerd natuurlijk!
Hier is het best gelijdelijk aan gegaan eigenlijk. Maar nu gaat het ineens flink aan het groeien!! Moet er wel bij zeggen dat ze vorige week hebben ontdekt dat ik zwangerschapssuiker heb. En hierdoor gaat het net ff wat harder. Dus ik ben benieuwd hoe hard mijn buik en onze uk nog gaat groeien.
Ik heb ook nu al een aantal weekjes dat mn buik volgens mij niet echt groeit. Hij krijgt wel een andere vorm, maar niet groter. Komt vast wel inderdaad!! Vind het vooralsnog wel prima zo met mn drukke baan.
Hier bij mij ook vanaf 30 weken even een spurtje en tot nu toe weer rustig.. En ik ben zelf heel groot dus onze baby heeft flink de ruimte in de lengte en groeit gewoon goed. Dus niet te druk maken.. Je ballonnetje groeit vanzelf