Naar analogie met een gelijkaardig topic in een ander deel van het forum, maar deze dan niet over babyspullen. Post hier je grootste miskopen en grootste top aankopen van afgelopen tijd. Mag heel uiteenlopend zijn, van beauty/ lifestyle / huishouden / elektro tot op reis gaan, enz.! Hopelijk hebben we er wat aan en vinden we door mekaar dat ene iets dat ons leven toch wel zou verbeteren / vergemakkelijken / dat tikkeltje aangenamer maakt. En mekaar verwittigen voor een grote miskoop. Of gewoon leuke, nutteloze hebbedingetjes delen kan ook uiteraard Ik begin! Deze zomer een nieuwe droogtrommel gekocht nadat het erfstuk van een tante stuk ging. Heerlijk zeg. In plaats van enkel on/off kan je nu uit verschillende programma's kiezen en voelt hij zelf aan wanneer het (bijna) droog is en schakelt dan uit. Bespaart mij tijd doordat hij niet onnodig lang blijft drogen, moet wel veel energiezuiniger zijn dan een model van de jaren 80 of zo, beter voor de was, enz.
Ons beste aankoop van het jaar is toch echt onze Robotstofzuiger James. Heerlijk ding zou niet meer zonder kunnen. Min koop is iets wat ik gekregen heb zo'n telsell bak voor groentes. Te lomp en neemt de halve afwasmachine in beslag als je klaar bent. Zelf snijden gaat net zo snel
Onze pax kledingkasten (ikea) ❤️ Mijn iPads ❤️ Kleding voor de kids via marktplaats ☹️
Beste aankoop; onze nieuwe tv! Hij heeft echt super mooie beeldkwaliteit! Mijn nieuwe auto (hoop ik, hij word over 2 maanden opgeleverd ) Miskoop; onze bankstel, na een avond bankhangen heb ik echt last van mijn rug, hij is zooo hard. Mijn man vond het design mooi en heeft hem toen gewoon besteld... Een jasje met franjes, ik draag hem echt nooit!
Tangle teezer haarborstel of een goedkope versie (heb ze voor 2 euro van de Wibra). Altijd makkelijk haar uitkammen bij mijzelf en dochter.
Een miskoop: De Tupperware blikkenopener ligt al 3 jaar bijna ongebruikt in de lade met keukenmaterialen... Wellicht een superding waar velen niet meer zonder zouden willen, maar ik beheers de techniek niet om hem te gebruiken. Meestal na een poging of 3 grijp ik terug mijn oude roestige ding en dan lukt het wel. En ik weiger een nieuwe te kopen omdat die van tupperware zo duur was
Topkopen: Onze beamer met uitrolbaar bioscoopscherm! Heerlijk om films en series te kijken, kamer donker, popcorn erbij en klaar is de thuisbios! Amerikaanse koelkast, die koud water en ijsblokjes geeft, en niet aanvriest. M'n zware kwaliteit vinylvloer: heerlijk! Makkelijk schoon te maken en ijzersterk. Miskoop: Onze vorige houten vloer: als er een koekje viel zat er bij wijze van spreken een kras in. Mijn tuinset, van een soort gietijzer-achtig materiaal. Roest weg waar je bijstaat.
Beste aankoop van heg jaar - Nuna Pepp Miskoop van het jaar - stoomreiniger, een prima ding,alleen gebruik ik hem bijna nooit, heb echt spijt dag ik hem gekocht heb.
Beste aankoop: -ipad -ixxi -de eettafel -een grote diepvries. -de dikke papillotten van de primark. -eyeliner van de Hema. Miskoop: -Kenwood blender van 700 euro. Man wilde deze zoooo graag en hij gebruikt hem alleen af en toe voor een smoothie. Zucht. -de bank, je ziet er alles op -slowcooker
Beste Aankoop: Stoomopzet van ikea, had altijd al een pannenset met een stoomopzet( pan met gaten voor op de onderste pan), dan kook je aardappels en groenten tegelijk. Maar die set legde het loodje en was rete duur. Bij Ikea kwam ik het systeem weer tegen, helemaal happy Spijt: Bank Kivit Ikea, zit niet lekker hele avond, is te laag en zakt vreselijk in Allemaal actionprullaria wat je koopt als je voor een wc borstel naar de winkel gaat en je komt met 4 tassen vol met niks thuis want het was toch zo lekker goedkoop
Beste aankopen: Waterontharder voor het hele huis, het was een flinke aankoop, maar het is fantastisch om kalkvrij water te hebben. Een prachtig teakhouten bureau voor 15 euro gekocht op MP. Miskopen: Vloerverwarming in de badkamer, staat nooit aan. Ons peperdure bed, matrassen schuiven telkens uit elkaar.. ergernis.
Aanrader: onze keuken! Hij is zo mooi en heeft heel veel opbergruimte. Apple tv, kinderen willen alleen maar Netflix kijken. Eigenlijk zijn we dol op alles van Apple: iPads, telefoon, laptops.. Onze nieuwe auto, handig straks met drie kindjes. Afrader: Knalroze speelhuisje voor in de tuin: is opslag en staat giga roze te zijn. Meiden kijken er amper naar om. Cupcakemachine, ik heb een gigantische oven, gaat daarin veel sneller dan in dat machientje. Vtech kinderwagentje, is al helemaal lam. Best zonde, want jongste vind m door de muziekjes erg leuk.
Beste aankopen: - alles van Apple: iPhones, iPads, MacBooks en iMacs - mijn spiegelreflex/objectieven en compact camera...peperduur maar super kwaliteit - mijn handtassen - mijn 7-zitter auto heel praktisch met alle kids en vrienden die overkomen - de TangleTeezer haarborstel - Tefal Optigrill - m'n Dolce Gusto - onze heerlijke loungebanken en stoelen - ons weekend huisje - de hele Stuva meuk van Ikea in de kinderkamers, zó praktisch - bijna alle vliegtickets, we maken de meest waanzinnige reizen en ga maar door......😅 Miskopen: - kan zo gauw niks bedenken, ben altijd nogal zeker van wat ik koop. 😁
En ik bedenk mij net dat de bank ook een miskoop is. Van onze lekkere lounge bank waar je helaas veel moest stofzuigen ivm de kattenharen naar een leren bank gegaan. Helaas zit de bank niet lekker en omdat hij geverft moest worden plakt hij ook nog eens.
Beste aankopen dit jaar Kitchenaid Massief houten tv meubel voor 40 euro van marktplaats Ons nieuwe huis en keuken Ps4 Bugaboo donkey Miskopen Bepaalde stijltang, echt een rot ding Retro looptauto voor zoon, kan hij niks mee Ik doe verder weinig miskopen eigenlijk
Miskopen heb niet zo vaak meer laatste tijd, maar toch; -Samsung Galaxy s5 Wat een rotding zeg, heb er flink mee lopen vloeken. Vastlopen, crashende apps. Ik heb nog nooit zoveel foutmeldingen gezien (Apple gewend). En gewoon GEEN privacy opties. Hij typte ruk, de spellingscontrole zorgde bij mij voor ontploffings momenten. Sorry voor de tevreden gebruikers maar nooit meer een Samsung telefoon voor mij. - een soort neppe versie van de nicer dicer, zo'n snijding. 1 keer gebruikt en staat sindsdien weg te stoffen in de keuken. - frietsnijder, je moet er erg veel kracht voor zetten. - vtech speelgoed. Alles wat ik daar ooit van gehad heb ging binnen een half jaar kapot Geweldige aankopen: - M'n iPhone 6s Ik ben half verliefd op dit ding. Echt een genot in het gebruik. Snel, geen haperingen, goeie accu, maakt prachtige foto's etc En hoera, ik kan apps weer wel/geen toestemming geven voor vanalles en nog wat - iPad Iedereen verklaarde me voor gek toen ik een paar jaar geleden een iPad kocht. Maar heb er zo veel mee gewerkt en gebruikt. Daarna m'n eerste iPhone gekocht. Sindsdien eigenlijk steeds meer Apple minded geworden (met een klein uitstapje naar Samsung dus wat niet beviel). Ben nu aan t sparen voor een MacBook. - kleding van de primark Zowel voor mezelf als de kinderen het bevalt prima - m'n DKNY tas. De prijs deed een beetje pijn, maar na twee jaar gebruik nog geen gebruikerssporen te bekennen. Als ik het leer even poets en behandel met leerverzorging ziet ie er weer uit als helemaal nieuw - Mazda auto Oud goedkoop ding, maar rolt elke keer zo door de keuring met een paar kleine mankementen
Aanrader; - alles van Apple. We hebben iPads, iPhones, Apple tv en Macbooks en vind het geweldige producten. - de kruimeldief. Zo fijn dat je niet elke keer de hele stofzuiger hoeft te pakken. - de pax ikea kasten. Ben echt verliefd op het geheel. - Dubai als vakantie met kinderen. Zo kindvriendelijk daar en heerlijk weer. Lekker eten en prima omgeving. Ook op redelijke vliegafstand. Afraders; - blender. Sinds we een sapcentrifuge hebben gebruiken we alleen die nog. - kleding van de primark. Altijd vormeloos of wordt gelijk lelijk in de was.