Ik heb laatst een heel leuk ding gekocht voor Tygo, alleen nu wilde ik het even wassen maar je mag het nieteens onderdompelen in water... hoe moet ik zoiets nu schoonmaken?
Als ie echt vies is, zou ik hem gewoon met de hand wassen hoor. Als hij er lelijk van wordt kun je hem altijd nog weggooien. Zo'n waarschuwing staat er vaak op om te voorkomen dat ze klachten krijgen, maar vaak kan het best wel.
Ik vermoed dat het komt omdat er een schud dingetje in zit wat geluid maakt... niet elektrisch hoor...
Ik hb ook sommige dingen die niet gewassen mogen worden gewoon lekker met de hand gewassen en soms kwam ik er pas achter als het al meerdere malen de wasmachine in was geweest niks kapot hoor! Ik heb nu 2 teletubbie poppen (2x laalaa) en die gaan ook binnenkort de wasmachine in want anders worden ze echt smerig!
Gewoon wassen. Het staat bijna op al het speelgoed (inclusief speelkleden!). Ik was ze gewoon met koud water, met de hand of in de wasmachine en dat gaat gewoon goed.
Inderdaad gewoon proberen. Mislukt het, dan is het pech. Jesse spuugde laatst z'n paardeknuffel helemaal onder. Er zat idd een etiketje aan dat het niet mocht, maar het beest stonk als een gek. Dus ik heb hem gewoon bij de vieze lakentjes ingewassen. Gedroogd aan één oor aan de lijn, en paardje is weer zo goed als nieuw. Niks aan te zien en hij ruikt weer heerlijk.
Milan heeft een zingende hond en een Nijntje wat beide op batterijen werkt. Ik heb ze beide gewoon in de wasmachine gedaan, batterijen er natuurlijk uit gehaald. Na t wassen een paar dagen lekker laten drogen, batterijen er weer in en ze speelde beide vrolijk weer door Me moeder verklaarde me voor gek en zij was er zwaar van overtuigd dat die 2 dingen never nooit meer zouden werken. Dus wel hihihihi