Dat ze 4 licht positieve testen heeft en bij de huisarts een negatieve test heeft. Een belangrijke vraag. Met welk merk heb je zelf getest? Was dat een plustest of een streepjestest? Kun je een foto plaatsen van je testen? Anders even een CB Digitaal doen die aangeeft zwanger/niet zwanger.
Hoi be happy, ik heb getest met de 2v5 van kruidvat. Ik hoef niet te turen, zijn zeer licht maar wel zichtbaar. De huisarts assistente vond het ook vreemd. Die cb heb ik oook liggen, maar ik ben er nog niet aan toe om te testen. Emotioneel doet het zoveel met me. Ik heb nu geen foto"s bij de hand, maar ik zal ze zeker nog plaatsen.
De assistente zag de strepen ook en verwees me door om bloed te prikken. Ik heb daar eerlijk gezegd geen behoefte aan. This sucks.
Vreemd hoor. Volgens mij schreef hier pas nog iemand dat de testen van de ha wel vaker niet kloppen. Wil je geen valse hoop geven, maar 4 streepjes op de kv kan toch haast niet vals posi zijn...Ik duim voor je!
De assistente was er heilig van overtuigd, dat hun testen duur en betrouwbaar zijn. Volgens mij vond zij die kruidvat testen juist onbetrouwbaar.
Het is zeker balen. Dat is helemaal een drama, aangezien mteijn cyclus varieert van 32 tot 41 dagen. Vandaag is het dag 41 en ik heb rond 15 feb mijn eisprong gehad. Mijn tempratuur is ook nig steeds hoog en ik heb krampen in mijn buik.
Ik zou toch een Clear Blue test gaan doen en bloed laten prikken, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.