Morgen naar dokter Papa...

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Aura, 7 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aura

Aura Niet meer actief

Ben zo benieuwd hoe Boo er nu uitziet en wat we nog spannender vinden is of hij wellicht kan zeggen of we een jochie of een meid krijgen....
    Heb er zo'n zin....:D
    Ik laat jullie horen hoe het is geweest, iemand ervaringen met dokter Papa in Amsterdam?

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ja, hebben een gewéldig leuke ervaring met hem, het was een hele belevenis. Hij neemt de tijd voor de echo, legt alles goed uit en het resultaat wordt op DVD gezet (met een CD-rom met mooie foto's.)

Geniet ervan, het is super :)

3. Aura

Aura Niet meer actief

Met wat voor termijn ben jij ben hem geweest? En kon hij het geslacht zien (als je dat tenmiste wilde weten?) :D

4. Lodi

Lodi Lid

3 aug 2009
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

Drs Papa is echt zoooo leuk! Hij is zo duidelijk en praat zo enthousiast! Ik had een bezoek aan hem echt niet willen missen!
    Ook is er best veel plek voor meer mensen naast jou en je partner en ik kan je zeggen, als je opa en oma erbij wil betrekken, dan is dit echt een aanrader!!!! Bij ons waren ze helemaal hoteldebotel!

Ik was precies 17 weken en hij deed meteen een geslachtsbepaling, nou, kon niet missen! Zo duidelijk dat het een jongen werd! Inmiddels is dit ook voor de 2e keer bevestigd!

Ik weet niet zeker of hij het kan zien, maar ik heb goede hoop!!!
    Laat je het even weten hoe het is geweest?

Heeeeeel veeeeeel plezier!

Liefs, Lodi

5. Aura

Aura Niet meer actief

Jaa we zijn net thuis....het was GEWELDIG!!
    Wat een leuke man is dat en we gaan voor de pretecho met 25 weken weer terug.
    En we weten wat het wordt......we krijgen een MEISJE!!!! JOEEHOEEEEE alles was goed ben zo blij en trots...zal hier later het bewijs laten zien :D

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Leuk Aura, gefeliciteerd hoor!
    Wij gingen met 26 weken, was puur een 'pret'echo ;)

7. Lodi

Lodi Lid

3 aug 2009
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk!!!!! Gefeliciteerd!!! geniet ervan!! :D

Liefs, Lodi

8. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Wat leuk zeg! Ik had er nog nooit van gehoord! Zeker lange wachtlijsten?

Groetjes! Sas

9. Aura

Aura Niet meer actief

Zoo hierbij het bewijs.....100% een meid :D
    volgens mij heeft hij wel wachtlijsten, maar zou gewoon eens bellen meer info op zijn website www.echocentrumamsterdam.

Hij is in totaal wel 40 minuten met mij bezig geweest, omdat de kleine meid netjes als ze is met haar beentjes gekruisd lag. Hij heeft echt veel moeite gedaan om mooie beelden te krijgen en zelfs even in 3d gekeken. Heel veel uitleg gehad en voelde me gewoon goed op mijn gemak.....voor de 24/26 weken echo gaan we ook weer zeker hier terug voor de uitgebreidere echo.

Nou hier ons kleine meisje als toiletshot:

10. Aura

Aura Niet meer actief

en hier nog een 3d fotootje...

11. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hihi, t arme kind met haar hele geslacht op de foto inclusief tekst en uitleg :p

Ik ben niet zwanger nu, dus hoef ook geen echo ;)

Fijn hoor dat het zo'n mooie ervaring was!

Deel Deze Pagina