Highlights in je haar tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Inkie27, 26 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hallo,

Ik ga toch even m'n vraag hier plaatsen, hoor namelijk zóveel verschillende verhalen over je haar kleuren tijdens de zwangerschap...
    Wil heel graag weer highlights laten zetten en hoor van m'n kapster (specifiek naar geinformeerd) dat het geen kwaad kan omdat die niet OP de hoofdhuid worden gezet en dat dat spul dus niet in de bloedbaan kan komen...
    De meesten zeggen, gewoon doen joh, kan geen kwaad maar ja.. lees ook andere verhalen dat het wel gevaarlijk is.

Wat vinden jullie?

Liefs Inkie

2. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    heb het zelf ook laten doen vorige week.
    Het is alleen dat door je hormonen de verf evtentueel anders uitpakt maar verder niet hoor.en idd het zit zowieso niet op je hoofdhuid

3. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik hoor ook allemaal verhalen om mij heen dat het niet goed is vanwege alle zooi dat in verf zit. Maar highlights doe je idd niet vanaf de hoofdhuid of op je huid....

Toch zou Ik het niet doen en wachten tot na mijn zwangerschap, het zekere voor het onzekere nemen. Dit is natuurlijk mijn mening en wat ik zou doen ;)

Als je zelf denkt dat t geen kwaad kan en positieve verhalen erover hoort moet je doen wat jij zelf wilt ;)

Kan me ook wel voorstellen dat als je hoort dat t geen kwad kan dat je je uitgroei wilt laten bijwerken, verven andere kleur, highlights etc (algemeen dan).

Maarja nogmaals voor zover ik weet komt het niet in contact OP je hoofd, maar toch.... :D
    Succes meid met je keus, ik zou het moeilijk vinden :D

4. laurav

laurav Lid

26 apr 2009
    23
    0
    0
    Je mag je haar tijdens je zwangerschap gewoon verven.
    Ik ben kapster, alleen de kleur kan iets afwijken.
    Maar je hoort wel eens verhalen dat het niet goed is.
    En highlights kan zeker want dan komt de kleur niet op de hoofdhuid.
    Iedereen moet het voor zich weten.
    Succes allemaal.

laura

5. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ja idd moet ieder zelf de beslissing nemen of ze het doet of niet. Daarom zei ik al in mijn eerdere bericht als je zelf denkt en hebt gehoord dat het geen kwaad kan (moet je het gewoon doen).

Fijn dat een kapster even duidelijk heeft gebracht hierin, het kan dus geen kwaad! Thanks Laura :)

6. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Hoorde van mijn kapster (zoals net iemand al zei) dat het idd geen kwaad kan.

Ze zei wel dat het jaren geleden wel schadelijk was, maar dat die schadelijke stoffen inmiddels al lang niet meer in de verf worden verwerkt.

Ik wilde het eerst ook niet doen, maar nu ik dat gehoord heb laat ik mooi highlights zetten! :D

7. Linda1979

Linda1979 Actief lid

26 jan 2009
    320
    0
    0
    Ik heb het ook laten doen. Ik heb begrepen van de kapster dat het niet in je hoofdhuid terechtkomt en dus ook niet in je bloedbaan. Het is dus niet schadelijk. Verder wordt er tegenwoordig minder chemische troep gebruikt dan vroeger.

8. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    mijn VK zei dat zij het in de eerste drie maanden afraden. Ik moest nog heel even wachten zei ze, dus over 3 weken ga ik weer voor lekker blond!

9. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Ik heb het ook verschillende keren gedaan nu en het is niet schadelijk oid, het kan alleen wat anders pakken heel soms.

10. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Wat fijn dat jullie zo masaal hebben gereageerd.
    Ik heb 16 mei een afspraak en ik denk dat ik het er toch op ga wagen, al ben ik wel een twijfelmiepje hoor!

11. Rimimi

Rimimi Actief lid

24 okt 2008
    185
    0
    0
    Hier ook een kapster. Heb even alles doorgelezen en als je minder dan 3 maanden zwanger bent mag je ook wel verven/ high lights. Anders zou dat betekenen dat kapsers de eerste 3 maanden van hun zwangerschap niet mogen werken! Het is zelfs schadelijker voor de kapster dan voor de klant. Het inademen is namelijk slechter....
    Dus allemaal lekker verven want ook als je zwanger bent dan wil je je haar toch mooi houden
    !!

geniet van je zwangerschap!

12. Rimimi

Rimimi Actief lid

24 okt 2008
    185
    0
    0

13. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Idd Rimimi... en nu ziet het er écht niet meer uit ....;)

14. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    toevallig stelde ik van de week die vraag aan mijn kapster. highlights kan voor de baby zeker geen kwaad, en ook niet voor jezelf, het zal niet opeens een andere kleur worden ofzo, wat je wel kan hebben als je bv je haar rood verft. dan kan het veel intenser rood kleuren.
    verder permanenten is zeker af te raden, kans is te groot dat het niet pakt en is zonde van je geld. highlights kan prima.

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ook hier kapster. nee verven kan geen kwaad, inderdaad kleur kan wat afwijken maar thats it ook hoor. ik ga 22juni trouwen, moet dan nog maar 2weken! en ook dan ga ik gewoon lekker mn haar verven hoor :)

16. nienchen

nienchen Lid

6 mrt 2009
    84
    0
    0
    je kan ook gewoon beter naar de kapper gaan, dan zelf klungelen met verf. Die van de kapper is een stuk veiliger. Veel plezier 16 mei!

Deel Deze Pagina