Hallo, Mijn eisprong is meestal rond de 14e dag met andere ovulatietesten nu ben ik met onderstaande test van clearblue begonnen waarmee je de 4 vruchtbaarste dagen kunt meten. Ik ben 14 november ongesteld geworden en nu al positief met de test. Kan dat mogelijk zijn? Als de andere testen ernaast zaten zou ik al ruim een half jaar mis zitten met mijn eisprong. We gaan het maar testen. Maar ben benieuw of er meerdere deze ervaring hebben. Groetjes Daisy Maximaliseer de kans om natuurlijk zwanger te worden met Clearblue
Als ik het zo bereken dan zou het kunnen kloppen hoor. 14 november is dag 1 van de cyclus. 23 november is dag 10 van de cyclus. 23, 24, 25, 26 zouden dus volgens deze test je meest vruchtbare dagen zijn. Als je uitgaat van PRECIES 14 dagen dan zou je normaal 27 november een lh piek meten. Maar je schrijft zelf al dat je ROND de 14e dag altijd je LH piek meet. Daaruit begrijp ik dat je de piek dus soms iets eerder en soms iets later meet. Een eisprong kan soms nu eenmaal iets vroeger of iets later vallen. Daarnaast hangt het ook af van wanneer je test. Test je bijvoorbeeld altijd 1x per dag in de middag en is de test dan negatief, maar zou de test 's avonds positief zijn maar jij doet dan geen test, dan zal jij de volgende dag in de middag pas positief testen. Dat scheelt dan toch weer een dag. Wat ik zou doen zo'n eerste cyclus is naast deze testen je oude vertrouwde testen gebruiken. Dan leer je de nieuwe testen het beste interpreteren.
En blijft je test nu knipperen wat de 1e dag van de 4 meest vruchtbare dagen zou betekenen? Of heb je nu al een constante smiley? Ik ben er bij mijn berekening in mijn eerdere post namelijk vanuit gegaan dat hij gisteren voor het eerst begon te knipperen.
Ik ben begonnen met testen op zaterdagochtend toen had ik een leeg rondje, zondag een knipperende smiley en vandaag al een smiley die constant is. Mijn eisprong is meestal rond na de 14e maar nu op de 11e dag als ik het goed heb uitgerekend.
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/547477-ervaringen-clearblue-digital-ovulatietest-dubbele-hormoonindicator.html Kijk, ik heb hier een tijdje geleden een topic over geopend. Ik ben 10 nov ongesteld geworden en ben op cd 10 begonnen, heb gister voor het eerst een knipper smiley gehad. Vandaag weer een knipper, dus ben benieuwd wanneer ik een gewone smiley heb...
Ik had gisteren bij de clearblue dubbele hormoonindicator een knipperende smiley, vandaag een constante omdat dit eerder is dan vorige eisprongen heb ik nog twee andere test gedaan. Beiden negatief. Ik weet nu niet meer waar ik vanuit moet gaan en of ik wel goed zit kwa periode
Dan zou ik uitgaan van de middelste test op de foto. Die gebruik ik altijd en in september had ik met die test mijn lh-piek gevonden (smiley) en diezelfde avond heb ik geinsemineerd en zwanger geraakt. Verder geen inseminaties die maand kunnen doen ( normaal doe ik 1 inseminatie een dag voor de verwachte piek en 1 inseminatie een dag na de piek) en toch raak. Helaas uiteindelijk in een miskraam geeindigd, maar dat staat er los van. Durf dus met zekerheid te zeggen dat die goed werkt. En ik zou bellen met de fabrikant van de test die je 4 vruchtbaarste dagen aangeeft en je geld terugvragen, want de dagen vóór je lh piek zijn niet het meest vruchtbaar.
Hmm stom he die testen! Ik heb vandaag voor de 4e dag een knipper Smiley... Ik maak ze deze maand op, ( heb er gelukkig maar 10 ) Volgende maand ga ik ook beginnen met die ''gewone cb digital''
Je kan bij cb ovu testen ook naar de streepjes kijken op die stickjes bij mij zijn ze net zo donker als de teststreep als k rond mn ei zit. Zelf word ik er niet wijs uit deze maand denk dat ik een verlaat ei heb door de griep. Succes!
Bij mij knippert hij nu ook al 4 dagen.. Snap er niks van Gisteravond verloor ik een slijmprop, wat dan weer zou moeten kloppen met de vruchtbaarheid
bij mij heeft hij wel eens 9 dagen geknipperd. Sindsdien kijk ik naar de lijntjes als je hem eruit haalt. snap er soms ook niks van. Succes
Ik had donderdag een constante smiley. Gelijk met vruchtbaar slijm (veel) en heb m'n eisprong gevoeld die dag erop. Nu 3 dpo op het wachtbankje, pfff...
Hi dames heb dit topic even opgezocht. Hoe is het afgelopen met jullie en de testen? Hoeveel dagen hebben jullie nu een knipperende smiley gehad?
Vandaag een positieve test gehad, ik heb de digitale zonder knipperende smiley. Nu afwachten wat het gaat uithalen, vanmorgen geklust. Voel eigenlijk nooit iets tijdens mijn eisprong. Dat vind ik wel lastig, maar nu wat meer inzicht met de test. Eisprong nu op dag 11, ondanks tarwekiemolie nog steeds een vroege eisprong. Nu afwachten of het mijn cyclus misschien wel korter maakt. Meestal zo'n 31-34 dagen....