Even van me afschrijven, want ben een beetje onzeker! Sinds vorige week voel ik me een stuk minder goed dan alle 17 weken ervoor... Mijn buik voelt vaak hard aan tegen het einde van de dag. Ik ben weer licht misselijk (niet spugen) en heb veel hoofdpijn. Nu was ik vanochtend ook ineens bijna een kilo afgevallen. Dus begin ik me wat zorgen te maken nu... Nu is bij ons de werkdruk erg hoog op het moment. Ik werk 40 uur, een drukke verantwoordelijke kantoorbaan. Zou het aan de werkstress kunnen liggen? Herkent iemand dit en heeft tips & tricks? Hoor het graag, bedankt alvast!!!
Jouw vragen lijken me het best op zijn plaats bij de verloskundige of gynaecoloog. Maar als je zelf al aangeeft dat je baan te druk is en je denkt dat daar je klachten vandaan komen dan lijkt me het verstandig om het wat rustiger aan te doen. Sterkte!
Zou best kunnen hoor! Als je veel harde buiken hebt vind ik dat wel een heel duidelijk teken dat je het rustiger aan zult moeten gaan doen trouwens...
Bedankt voor jullie reacties! Ik zal het er iig over hebben met de verloskundige. Dat is wellicht slim ja! Weet je wat het is, ik wil ook geen aansteller zijn op mijn werk... Maar gezondheid (mijne en zeker dat van de kleine) gaat voor alles! Dat moet ik maar eens in mijn oren knopen denk ik!
Het wordt me nu in het weekend wel duidelijk dat mijn werk de oorzaak is! Voel me namelijk prima sinds gisteren... Niet meer misselijk of duizelig. Dus tsja!
Probeer ook genoeg te drinken op werk! Ik drink maar 3 glazen op een dag (heel slecht weet ik en ben ermee bezig!) En gister voelde ik me ook duizelig en belabberd. Ging bijna neer inbde Hema Ik heb weliswaar geen werk maar vakantie van school nu maar te weinig vocht met de zwangerschap is heel slecht. Harde buiken is idd een teken van teveel druk, dus probeer wat te overleggen op werk dat er op dit moment teveel van je gevraagd word en in overleg met de gyn bent geweest