pff meiden, vandaag is weer zon.....alles is zwart ipv wit je nadert je nod weer....en stel dat het weer niet gelukt is....... weer die grote teleurstelling, weer die stomme spuiten, weer die stomme pillen! weer die enorme hoofdpijn en opvliegers....... ik trek het even niet meer! kon iemand maar bevestigen dat het goed zo komen maar helaas...ik ben aangewezen op de mmm wilt er ooit hier een kindje komen...en de pogingen schieten voorbij en het einde komt dan ook langzamerhand in zicht....... hoe moet ik me leven voor stellen met nooit een kleintje???? pff ik zou het niet weten........
sterkte meid. Als ik het even niet zie zitten probeer ik altijd te denken: hoe hard het ook regent, ooit schijnt echt weer de zon. Hoop dat je snel een positieve test in je handen hebt!!
meestal krijg ik me ook wel weer zover opgepakt om overal het positieve van te zien maar helaas vandaag zit ik even in een zwart gat
He meid, Ik weet hoe je je voelt ik heb het zelf meegemaakt. het onzekere, de onmacht en het vreselijke gestress. Ik kan alleen maar zeggen blijf positief denken en dat is moeilijk ik weet het. Ik kan je alleen maar heel veel geluk wensen en hopen voor je dat het deze keer lukt. Dus een hele dikke knuffel van mij. Probeer wat afleiding te zoeken. heel veel liefs Draga
Van mij ook een dikke knuffel. Probeer jezelf te verwennen en de boel de boel te laten. En doe iets wat je heel graag doet.
Aan je onderschrift te zien ben je bezig met iui. Ben je bang voor ivf of ben je daar al mee begonnen?
Hoe herkenbaar. Zeker op de dag dat je ongesteld wordt, wat was dat toch altijd een ramp! Gelukkig is hier na heel veel geduld en veel behandelingen de zon wel gaan schijnen en hoe! Ik hoop dat dat voor jullie ook gaat gebeuren. (en liefst wat sneller dan bij ons ) Heel veel sterkte!!!
nee ik heb nu 3 iui's gehad, dus weet niet of ik idd nu de vraag ga krijgen om over te gaan stappen op ivf! ik weet ook niet wat ik zou willen want dan komt het nog dichterbij...want ivf is gewoon de laatste stap want op een normale manier zullen hier never nooit kinderen kunnen komen....dus dat benauwd we heel erg....
Hebben jullie vooraf niet afgesproken hoe vaak je IUI mocht? De meeste mensen stappen pas na een keer of 6 over. Bij veel ziekenhuizen hoor je wel dat ze tussen de 3e en de 4e poging wat extra onderzoeken doen, maar dat verschilt nogal.
De arts zal jullie vanzelf benaderen heeft ze bij ons ook gedaan. Maar ik geloof dat je 6 of 9 iui mag doen dus geef nog niet op misschien is het deze keer gelukt. Ik hoop het voor jullie. Probeer afleiding te zoeken ga op de koffie bij een vriendin zodat je andere praat hebt. Ik zelf ging vaak lezen. Als ik een goed boek lees ga ik er helemaal in dus dacht ik er een paar uur niet aan. En de ene dag is makkelijker dan de andere dag. Maar meid deze gevoelens zijn heel normaal. Het heeft geen aan en uit knopje Probeer iets leuks te doen vandaag.
Misschien of topic maar ik ben benieuwd na hoeveel pogingen jou wondertjes zijn geboren en met welke behandeling. Ik krijg namelijk nooit genoeg van succesverhalen Plus dat het ts misschien weer wat hoop geeft.
6 iui krijgen we.....dat is vooraf besproken! maar ons zh doet geen ivf..hiervoor moet ik 3 kwartier verder rijden! en vaak wordt er de keuze gegeven bij 3 dat je mag overstappen als je wilt..... meer onderzoek? wat moet ik me hierbij voorstellen? want er klopt gewoon het een en ander niet bij mij.....
na 6x IUI was de 3e IVF proging eindelijk dubbelraak (dit was mijn 48e cyclus...) Goed gelukt succesverhaal al zeg ik het zelf, zijn echt 2 heerlijke mannetjes geworden.
Bij ons hebben ze na 3 iui ook verteld dat ivf nodig was. Wij moesten ook 45 min rijden naar Zwolle voor ivf. Wij zijn wel gegaan. je krijgt dan eerst een gesprek en onderzoeken en er werd vastgesteld dat we ivf-icsi moesten doen. Ik weet nog dat ik enorm van slag was toen ik dat hoorde. Ivf is zwaar maar wel te doen. je kunt je er ook vast gaan in verdiepen of vragen aan je dokter hoe de situatie bij jullie is.