Hey meiden, Na 4 posi ovutesten is vermoedelijk gister toch mijn ei gesprongen. Mijn temp was vanmorgen 37.0 na 4 dagen 36.7 te zijn geweest Hoop dat ie nog 2/3 dagen hoog blijft, maar dat vermoeden heb ik wel. Nu alleen een vraagje, omdat ik steeds een posi test had en dus niet precies wist wanneer mn ei kwam en mijn mannetje ook heeft overgewerkt de laatste dagen hebben we woensdag voor het laatst geklust. Ik weet natuurlijk niet het tijdstip van het springen van mijn ei, maar heeft het zin om zo nog ff te klussen? Heb mijn mannetje gevraagd mij straks even te roepen als hij wat wakkerder is, want ik was vanaf 07.30 al wakker..... Op de ene site lees je namelijk dat je ei 6 tot 12 in leven blijft en op de andere site 24 uur, dus ik gok en hoop maar op het laatste
Weet je zeker dat je ei van vrijdag is? Een ei blijft ong. 12 uur in leven, dan zou vandaag klussen "geen zin" meer hebben. Maar je hebt woensdag nog geklust? Dat is goed hoor! Sperma kan zeker twee dagen overleven en vaak ook langer! Maar ik zou gewoon klussen hoor. Voor de zedkerheid! Succes! J
Als je temp omhoog gegaan is, dan heeft klussen geen zin meer. Je temp gaat pas omhoog wanneer je ei is geweest. Dat betekend dus dat hij gisteren is geweest en je ei niet vruchtbaar meer is.
Hey meiden, Nou zeker weten doe ik het pas als mijn temp nu nog 2 dagen hoog blijft, Maar heb ff zitten surfen en zie deze link: http://www.woomb.org/bom/cervix/cervixImages_nl.html Als je even naar beneden scrollt, lees je daar dat je ei na eisprong 24 uur in leven kan blijven. Dus als mijn ei gister is geweest, zou klussen nu nog zin hebben, toch? En ja idd ben blij dat we woensdag nog geklust hebben.
Vals alarm. Temp is vanmorgen weer gedaald naar 36.7. Heb ff een foto van mijn curve gemaakt. En zou graag jullie mening willen.... Curve is duidelijk te zien, alleen de getallen niet zo. Om een indruk te geven, zit nu op cd 20 en de hoogste temp was 37.0. Is mijn ei al geweest? Denk het niet Liefs Kweb