hallo allemaal, Ik wou het toch graag met jullie delen. We zijn al een lange tijd op zoek naar een huis via het internet en woningbouwen. Nu werkt mijn broer in zijn eigen zaak en daar aan de overkant waren schilders bezig met een huisje. Dus me broer stapt er op af en vraagt ''woont die mevrouw hier niet meer'' en de schilders antwoorde nee het huis is te huur. Dus me broer belt me op en geeft me het nummer van die man die het huis verhuurt,ik hem meteen bellen en we mogen morgen al komen om ons in te schrijven wat meteen al 35 euro kost. De woning opzich waar we naar mogen kijken is niet duur 525euro inclusief per maand dat kennen we wel betalen. En die man stelde ook voor om 2oktober te komen kijken naar het huisje. Morgen moeten we ons loonstrookje enzo laten zien. Ik vroeg ook aan die man of er meer mensen intresse hadden in die woning en hij zei ja, maar hij zei meteen al komen jullie morgen maar en dan zien we het verder wel hij klonk heel aardig! Mijn mannetje en ik hopen zo dat we de woning krijgen vooral voor ons wondertje ik wil zo graag dat hij/zij een eigen kamertje krijg. We wonen nu met ze 5e in een 3kamer woning + huisdieren dat kan toch niet. We hopen zo dat het gaat lukken. En morgen mogen we voor het eerst naar de verloskundige ben zo beniewd, laten we maar hopen dat alles mee zit morgen! Dit wou ik jullie even vertellen. Liefs, Lieverdjuh en me mannetje
Veel succes. Woon je in Belgie of Nederland? Ik werk namelijk toevallig bij een verhuurinstantie in Nederland.als het niet lukt bij de woning kan ik je misschien helpen!
zo ik hoop het echt voor je ! zou harstikke leuk zijn zeg, een eigen plekje ! en eenhuisje krijg je tegenwoordig niet makkelijk meer. wij kunne geen urgentie krijgen. en wonen straks met 7 man in een gewone woning succes ! ik hoop dat jullie het krijgen
Waarom moet je eigenlijk inschrijfgeld betalen? Nog nooit gehoord! Is voor hun dan lekker kassa als er veel mensen op het huisje inschrijven. Maar ik hoop iig voor je dat het doorgaat!
@ zorra, volgens mij is het best normaal om inschrijfgeld te betalen. Bij zowel particulier heb ik moeten betalen als bij woningbouwverenigingen (waar ik zelfs elk jaar moest betalen).
hallo allemaal, Ik heb het huisje. Morgen moeten we het geld neerleggen en de borg en dan is het voor ons. Ik heb me pa net laten bellen en het is nu helemaal voor ons! voor ons en voor ons wondertje. We zijn zo blij joepieeeeeeeeeeeeeeee Liefs, Lieverdjuh
ahh erg lief van je. Ik woon in Nederland. Maar het is niet meer nodig, ik heb het huisje namelijk al gekregen.
Heel veel succes morgen. Wij betalen ook ieder jaar 15 euro geloof ik om ingeschreven te blijven staan voor een woning je weet maar nooit wat er op je pas komt.