kan ik blij zijn of toch beter van niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bianca2804, 26 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca2804

bianca2804 Actief lid

13 nov 2006
    119
    0
    0
    hoi hoi allemaal,
    even een vraagje zijn er mensen die ervaring hebben met de zangerschapstesten van dit forum?

ik was zo nieuwsgierig en heb net een test gedaan. geen twijfel een lichte streepje :) :) maar heb pas op 28-1 mijn nod.

moet ik nu blij zijn (ben ik stiekem natuurlijk wel) of niet?

o o onzekerheden en geduld gaan echt niet samen :rolleyes:
    groetjes bibi

2. Hoi,

ik wil je voorzichtig feliciteren, maar nog voor je NOD kan een evt. bevruchting ook nog misgaan en dat je gewoon ongi wordt.

Maar een streepje is een streepje en er zit dus HCG in je urine.... dus voorzichtig gefeliciteerd!

Groetjes Jelske

3. bianca2804

bianca2804 Actief lid

13 nov 2006
    119
    0
    0
    thanx Jelske,
    ik weet het, maar toch ben je al flink aan het hopen als je dat streepje ziet en ben je toch een stukje dichterbij!
    groetjes van nieuwsgierig aagje :oops: :p

4. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Van mij ook een voorzichtige proficiat!

5. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Same here!

Ik heb ook die testen van de site gebruikt, ongeveer week voor mijn NOD; test nu al 3 dagen licht positief! Vandaag nog eentje van de apotheek tegenaan gegooid, en ook licht positief! Je blijft er maar naar staren, hè?! Na het weekend ga ik met CB testen; NOD is dinsdag....

Zullen we volgende week gewoon allebei een dikke vette streep hebben? :p

6. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Als ik jou was zou ik blij zijn :)
    Maar wacht je nod even af, als die voorbij gaat en je hebt nog steeds een positieve test dan mag je superblij zijn.

7. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bibi, heb jij al ergens last van?

Ik kan niet zeggen dat ik echt overloop van de symptomen...
    Ben misschien wat moe-er de laatste paar dagen, en ik meen wat druk onder in mijn buik te voelen, maar dat kan natuurlijk ook de blaas zijn.
    Verders niks geen trekkerig gevoel in de liezen, waaraan ik normaliter kan voelen dat mijn :evil: eraan komen...
    Ook niet misselijk (heerlijk, hopelijk houden we dat zo :D ), geen last van geurtjes of wat dan ook.
    Ben benieuwd hoe dat bij jou zit?!

8. bianca2804

bianca2804 Actief lid

13 nov 2006
    119
    0
    0
    wat leuk dat jullie reageren! Ik heb vanaf donderdag ontzettende jeukende borsten en ongeveer een kleine week 's avonds na het eten wat misselijk maar ik werk in de kinderopvang en er heerst van alles op het moment. dus mezelf wijs gemaakt dat dat geeen teken kon zijn.

maar ja wel een streepje en nu maar wachten... mijn man vind het ook super spannend maar we zijn om er echt wel van bewust dat het ook niet kan zijn over een paar dagen.

klus ik hoop dat we idd volende week samen een gat in de lucht springen! ga voor je duimen [-o<

groetjes bibi

9. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Van harte gefeliciflapstaart zeg...

Ik zie dat jij morgen je nod zou hebben en dan nu al positief getest... leuk hoor.

Ikzelf heb dinsdag me nod... maar krijg nu toch wel kriebels om toch ook ns n testje te doen... maar ik kan beter verstandig zijn en wachten... hihi.\
    Denk zelf wel dat me duiveltjes komen hoor, maar het lijkt me gewoon leuk om eens een testje te doen hihi...

liefs jollie

10. sara22

sara22 Actief lid

17 nov 2006
    168
    0
    0
    Huisvrouw,mama
    Lelystad
    We zijn benieuwd Bianca

We duimen voor je ... :thumup: \:D/

Heel veel liefs Sara :)

11. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Ook namens mij al een voorzichtige GEFELICITEERD! Tja, zonder hCG krijg je toch echt geen (licht) streepje....

12. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Ook een voorzichtige felicitatie vanaf hier!

@Jollie, jij bent ook voor het eerst een cyclus zonder pil toch? Hoop voor je dat je een 'normaal' cyclus hebt! Mijn cyclus is inmiddels 44/45 dagen... Heb ook al een paar keer getest. In het begin ook vooral voor de 'leuk', eens kijken hoe het is! Grappig dat je t ook zo zegt! :) Maar zou wel tof zijn om dan wel een positieve test te hebben. Ik heb zelf al wel 4 keer het gevoel gehad ongi te worden (m'n man wordt er gek van haha) maar toch bleef het weg... heel vreemd! We wachten af, en ik hou je in de gaten! hihi

13. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Hoi Bianca,

je banner zegt dag 1.... ben je dan toch ongesteld geworden? Balen meid!

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb ook een paar dagen voor mn nod met de testen van hier getest! Gefeliciteerd!

15. bianca2804

bianca2804 Actief lid

13 nov 2006
    119
    0
    0
    nee ben nog niet ongesteld! :confused: nu word het echt spannend! :) ga mijn baner zo aan passen! lief dat jullie zo reageren! e funny me ook gefeliciteedrd! heb je ergens last van of voel je je goed ben benieuwd!groetjes bianca

16. appeltje

appeltje Niet meer actief

Gefeliciteerd meid!

17. bianca2804

bianca2804 Actief lid

13 nov 2006
    119
    0
    0
    hihi jij ook

ik wacht alleen nog even met een zwangerschapsbanner eerst deze week door en dan heel snel veranderen (hoop ik!) groetjes bibi

18. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    he bianc: nou meid spannend he.... Vandaag zou je je NOD hebben dus je hebt niet heel erg voor je NOD getest... anders doe je morgen of dinsdagochtend nog een keer een testje... hihihi... Maar zou leuk zijn als je zwanger bent! Dan volgen we elkaar met een maandje.. eerst els toen ik en nu jij..... hihihi

maak anders een fotootje van je test.... hihihi kunnen we meespieken

19. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pfoei! Heb je Engelengeduld, hihi?! :confused:

Ik zei ook heel stoer dat ik tot na het weekend zou wachten, maar ja, bloed kruipt waar het niet gaan kan hier... :)
    Dus gisteren de CB er tegenaan enneh... zie album...
    Zal voor jou ook duimen hoor, je zult nu wel zo'n beetje op je tenen lopen, haha! :p Hoe voel je je verder?
    Ik heb nog niet echt kwaaltjes, was gisteravond in ene wel vreselijk moe. En ik heb ook echt het idee dat er "daar beneden" flink gewerkt wordt! :)

20. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Spannend meiden, vanuit hier toch alvast een voorzichtige
    PROFICIAT !

Deel Deze Pagina