vruchtje is minimaal gegroeid

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door lana11, 19 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lana11

lana11 Lid

18 mrt 2013
    45
    0
    6
    NULL
    eindhoven
    Hallo Dames,

Ik heb 25 september een echo gehad daarop was een vruchtzakje te zien. Mijn hcg (bloedprikken) was 5000+
    week later weer een echo gehad vruchtje was daar 4,50 ongeveer. 6 weken zwanger? We zagen iets knipperen maar nog te onzeker of het het hartje was. Hij heeft hartje : dubieus opgeschreven.
    Week later weer echo (andere gyn) zij kwam op dezelfde meting uit. 6 weken en 1 dag. Vruchtje was nu 5,71 en ze zag geen kloppend hartje.
    Wat moet ik hier nu van denken? De eerste echo vind ik dan ook wel heel royaal gemeten een de kruisjes te zien. De 2de echo zaten de kruisjes meer tussen het vruchtje.
    nog steeds Gevoelige borsten, opgezette buik, witte afscheiding geen bloedverlies!

Bijgevoegde bestanden:

2. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    bij zulke vroege echo's is het moeilijk om het vruchtje te meten, gaat om millimeters. Een meetfoutje is snel gemaakt. Ik zou me proberen geen zorgen te maken zeker zolang je geen bloed o.i.d. hebt.
    Heb je binnenkort nog weer een echo?

3. lana11

lana11 Lid

18 mrt 2013
    45
    0
    6
    NULL
    eindhoven
    Zie nu pas dat er 2 topics zijn aangemaakt.
    De andere is 'actief'
    Ik krijg deze week weer een echo de gyn zei dat ik vorige of deze week misschien al een bloeding zou krijgen. Maar nog niks hoor. Lijkt wel of de misselijkheid weg is en vandaag mijn borsten wat minder zijn geworden, wel nog gevoelig. Ik vond dat de eerste meting wat royaal was gemeten. In de actuele topic staan de echo's

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Om het overzicht te bewaren doen we dit topic dan dicht.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina