stress voor examen en gebruik van valeriaan

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nieuwbegin, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Over een week a 2 mag ik eindelijk mijn rijexamengaan doen ( ja Wendy eindelijk;) ) Nu reed ik vanochtend zwaar k en juist daardoor neemt de stress erg toe.. Niet eens zo zeer om het hele verhaal examen, maar meer omdat het a 223euro kost maar ook omdat ik het voor 1 april moet halen ivm het nieuwe manier van examen..
    Dit verhoogt dus de druk..

Dan krijgen we aankomende week ook nog eens de 2de iui dus veel stress kan ook weer gevolgen hebben voor de uitslag van de poging...

Op eens edacht ik het mij, valeriaan... gewoon een natuur product dus lijkt mij niet schadelijk voor als ik wel zwanger zou zijn tegen de tijd van het examen...
    Nu heeft partner lief voor mij bij de tuinen Nervovit mee genomen...

Overal op internet is te lezen dat het ok is om dit te gebruiken bij lactatie of zwangerschap maar op de bijsluiter radden ze het af...

Wat zou ik nu doen? De extra stress van de lessen en het examen is ook niet bevoordelijk...

2. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Als ze het afraden zou ik het niet gebruiken. Je kunt het beste advies inwinnen bij de apotheek. Zij zijn beter op de hoogte dan een drogist. Maar een natuurlijk (of homeopatisch middel) is ook niet altijd goed bij een evt. zwangerschap.

Succes met je examen!

3. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Maar de apotheek geeft juist aan dat het wel kan

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Als de apotheek aangeeft dat het kan lijkt het mij geen groot probleem, zij weten wel waar ze over praten lijkt mij. Succes alvast!

5. maxie

maxie Actief lid

19 nov 2007
    183
    0
    0
    ik denk dat je wel een beetje valeriaan gebruiken mag hoor, ik zie vaker dat het aan zwangeren gegeven wordt en als je apotheek aangeeft dat het kan zou ik me niet te druk maken.
    succes met afrijden!

6. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Volgens mij mag het wel, en zeker als de apotheek dat aangaf moet je 't gewoon nemen als je 't nodig hebt.

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    zou het niet doen...de apotheek zei ook dat ik malaria pillen mee moest nemen voor een vakantie in nieuw zeeland....MAN wat zaten die ernaast!
    Vraag desnoods ergens anders...zou uitgaan van het ergste...en sommige natuur produkten kunnen wel degelijk schadelijk zijn.

Maar blijft je eigen keus.

8. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Als je het echt zeker wilt weten, zou ik het even navragen bij je huisarts, die weet het toch het beste lijkt mij!

Deel Deze Pagina