Van dit Forum weet ik alleen van Marleen...dat was in September op het NOD forum Hieronder even wat text voor je gecopieerd....ik kon niet qouten omdat de topic gesloten is...Hopenlijk heb je er iets aan suc6 Marleen1979 1e kindje op komst! 19-04-2008 Ik sta nu op 11 september. Het is een beetje een raar verhaal, maar ik mag van de lijst af! Ik blijk toch zwanger te zijn! (in augustus). Mijn "menstruatie" was dus blijkbaar geen menstruatie. Heel wonderlijk! Ik had het nooit verwacht na het bloedverlies, maar blijkbaar toch! _________________ -------------------------------------------------------------------------------- @Marleen: hoe veel bloedverlies heb je dan gehad? Hoeveel dagen? _________________ Marleen1979 1e kindje op komst! 19-04-2008 ------------------------------------------------------------------------------- Het was zo'n zes dagen. Ik denk twee dagen rood bloedverlies en de andere dagen bruin/rose. Het was wel minder dan anders. Ik snapte er al niet veel van.. Maar toen bleef mijn temp hoog en dat vond ik helemaal raar. Dus na een aantal dagen getest, negatief. Weer een aantal dagen later getest, weer negatief en nu dus positief! (we zijn net terug van vakantie, op vakantie ook weer twee keer licht bloedverlies gehad na gemeenschap) > volgens de VK is dat niet erg.
ik zit een beetje met hetzelfde, ben de 31e ongi geworden, 6 dagen te vroeg... Mijn temp blijft hoog.. Heb vanmorgen getest (eigenlijk dus 4 dagen voor NOD) en negatief..
dus als je temp omlaag gaat, kun je dus niet zwanger zijn? Ik had een cyclus van 21 dagen, temp omlaag. Menstruatie was iets minder als normaal, en dat is al niet zo veel. Ben er vanuit gegaan dat ik niet zwanger ben, maar vind het wel raar. Heb geen test gedaan, maar soms blijft het wel in mijn achterhoofd spoken of ik toch niet zwanger ben.
ik ga even kijken of ik mijn kaartje kan plaatsen. Hij is wel begonnen met een nieuwe cyclus, dus alleen de laatste 3 dagen. kan ook wel de oude er bij zetten.
Hmm raar ja, misschien toch een testje doen? Ik had het ook! De dag dat ik ongi werd 36,9 2e dag ook en toen op eens 37,1.. Nu is hij alweer wat afgenomen..
Een luteale fase van 4 dagen is wel heel kort hoor! Je zou inderdaad denken een innesteling.. Als je 14 dagen na je ei zit moet je gewoon ff testen, tenzij je dan weer ongi word. En anders even naar de dokter?
hallo ik heb mij menstruatie net voor kerst gekregen, wel gewoon optijd, maar veel minder als normaal mar wel gewoon ongeveer 4 a 5 dagen, waarvan eerste 2 dagen niet veel en laatste 2 a 3 dagen heel weinig tot niets... heb last van em rug, soms misselijk en erg moe... last van ene keer diarree dan weer niet, me borsten iets groter (zei me vriend) steken buik soms, vaker plassen wat moet ik hier nu mee?
Als je zelf het niet vertrouwd gewoon een test doen hoor. Mijn zusje heeft namenlijk met haar zoon ook gewoon een ongesteldheids bloeding gehad. Het was dan wel heel weinig en niet langer dan 3 dagen geweest. Alleen werd ze die maand erna niet ongesteld en dacht dat ze net 4 weken zwanger was maar toen was ze er al 8. was waarschijnlijk een inestelings of ontrekkingsbloeding geweest.
Ik heb ook al een paar x een menstruatie van 2 dagen ipv 4 a 5 dagen gehad, ik menstrueerde dan ook veel minder dan normaal en het kwam ook heel vroeg in mijn cyclus, op dag 21/22. Maar nog steeds niet zwanger hoor! Het schijnt ook wel normaal te zijn dat je de ene keer meer of minder menstrueert maar ik vind het zelf wel heel raar. Ik zit me wel af te vragen of het wel goed is, ook omdat er dan soms nog niet eens 10 dagen tussen eisprong en menstruatie zitten, dat is wel erg kort denk ik.
mijn temp is weer gezakt, 36,6 vanmorgen, Had gisteren nog een testje gedaan maar helaas negatief... Als mijn luteale fase deze keer weer zo kort is ga ik even naar de ha