Blaasontsteking

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Warboel, 8 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Hallo dames.

Ik ben 6 weken en paar dagen zwanger en sinds een aantal dagen last van mijn onderbuik.
    Nu dacht ik aanvankelijk dat dit te maken had met de bandjes, maar ik ga nu steeds lastiger plassen.

Op momenten dat ik redelijk nodig moet dan moet ik het er echt uit persen en dan ga ik nog eens 100 keer op een dag.
    Dat ging ik al... maar dan kwam er tenminste nog wat uit.

Bij mijn zoontje had ik ook last van een blaasontsteking in het eerste trimester, maar dit openbaarde zich niet zozeer qua pijn bij het plassen, maar eerder een pijnlijke onderbuik bij het uitplassen en een constant zeurderig gevoel (een beetje hetzelfde nu dus).

Ik denk dat een bezoekje a.d. HA wel op zijn plaats is?

2. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Gewoon even urine afgeven morgenochtend bij de huisarts. Kun je waarschijnlijk morgen later op de dag bellen voor de uitslag.

En gefeliciteerd hè! :D

3. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

Zou idd ook ff urine inleveren bij de HA. Gewoon ff bellen en dan kun je vaak zonder een afspraak ff gauw een potje urine inleveren. Had zelf laatst ook last van een zeurderig ondergevoel in me onderbuik, moest van de VK ook voor de zekerheid urine inleveren bij de Ha.

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Idd ff urine inleveren. Hier ook vooral een pijnlijk onderbuik. Echt zo n gespannen gevoel net boven mijn schaambeen en heel vaak plassen. Hier nu bezig met kuur nummer 3...

Deel Deze Pagina