vriend voelt eindelijk baby trappen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sylvia29, Apr 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,996
    0
    0
    Na een heleboel weken van net mis voelen, of een spontaan stil liggende baby, heeft vanmorgen eindelijk mijn vriend de baby eens voor het eerst voelen schoppen.

Tot nu toe was de eer alleen nog maar aan de fysio (die ik echt voor mijn zwangerschap nog nooit eerder gezien heb ;) ) iedere keer als deze mij pijn deed begon de baby hem te trappen.

En vanmorgen om een uur of 6 werd ik wakker van het geworstel daar binnen, vriend werk ook wakker, hij lag met een arm om mijn buik heen en de baby begon zo tegen zijn arm te trappen.
    Dus ik: voel je dat?
    Vriend (erg slaperig) is dat de baby?
    En ik natuurlijk ja :D
    Zegt die: Gaaf....en snurkt verder hahaha

Maar hij wist het vanavond nog wel, dus hij was echt wakker, zou wel erg zonde zijn als die de eerste keer niet meer herinnerde door zijn slaperige toestand :D

2. Only me

Only me Niet meer actief

Haha, ik weet precies wat je bedoelt! Toen ik zwanger was heeft mijn vriend het pas bij 25 weken kunnen voelen! Telkens was onze kleine meid weer stil.. alsof ze toen pappa al wilde jennen haha! Daarna ging het contact leggen heel makkelijk, even praten tegen de buik en hoppa! Daar kwam ze weer met der wiebelteentjes!!
    Enjoy it ;)

3. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,996
    0
    0
    Hihi zal hem zo vertellen dat die niet de enigste papa is die geplaagd wordt door zijn baby :D

4. Only me

Only me Niet meer actief

Haha, ja dat zal zeker niet zo zijn! En hij/zij zal nog veel vaker gaan plagen! Gebeurde hier regelmatig dat Charlie in mijn buik tekeer ging als een gek, en als ik mijn vriend riep was ze acuut stil!!! Alsof ze het wist, de smiecht hahaha!

5. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,996
    0
    0
    Hahaha ja dat was hier dus ook de hele tijd, heb echt de gekste dingen gedaan om de baby weer te laten schoppen (op mijn buik liggen vind het echt niet fijn) maar zodra vriend in de buurt kwam was het ssttttt.
    Hij werd een beetje frustie hahaha.
    Maar nu is die happy :D

6. Only me

Only me Niet meer actief

Ik heb haar zelfs soms 'wakker' gemaakt, gewoon zachtjes kloppen op de zijkant van de buik en toen begon ze lichtjes te bewegen en dan riep ik gelijk mijn vriend, en dat hielp ook regelmatig :D

Geniet er van meis!!!

7. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hier heeft mijn vriend het ook pas gevoeld met 22 weken zwanger zijn. Ik had al een week of 3 van dat heerlijke gevoel kunnen genieten.
    Mijn vriend ging die dag op vakantie met het vliegtuig, maar eigenlijk heeft hij het niet zo op vliegen. Dus had ie eindelijk besloten te gaan de avond ervoor (na lang wikken en wegen) ... zegt ie nadat ie ukkie had gevoeld: ik denk dat ik maar thuis blijf, straks gebeurt er wat en zal ik Ukkie nooit meer voelen! Dit is vast een teken!
    Arme schat, hij heeft ook gezworen NOOIT meer in een vliegtuig te stappen! Hij vond het 3x niks!

xx sassie

8. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,996
    0
    0
    hahaha Sassie, ik neem aan dat hij gewoon gegaan is toch?
    best leuk om te lezen dat de meeste papa's hun kindje dus later gevoeld hebben, zullen dat dan allemaal meisjes zijn die papa alvast op de test stellen? :D

9. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    Bij ons is het ook zo dat wanneer manlief z'n hand op m'n buik legt, ons mannetje net stil is hahaha! gewoon pesten! Maar ik voel niet alle bewegingen nog van buiten...toen ik een voor mij behoorlijke beweging voelde, voelde m'n man niets...dus nog ff geduld vrees ik!

10. Tamar

Tamar Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,738
    0
    0
    Mijn man heeft t ook nog niet gevoeld, terwijl ik hem van buiten zie schoppen! De beeb is of steeds stil of hij schopt niet hard genoeg, haha!

11. annette08

annette08 Bekend lid

Nov 23, 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi... mijn manlief voelde het voor het eerst na een feestje, hij had dus wel een borreltje op.... 's Ochtends was het eerste wat hij zei toen hij wakker werd "ik heb gisteren de baby gevoeld he..?" Was echt te schattig, als een kind zo blij..hahaha! Nu voelt hij het kindje best vaak, maar baby heeft er ook een handje van om net te stoppen met ronddraaien als man wil voelen...!

12. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,996
    0
    0
    Hihihi alle babytjes zijn dus kleine plaaggeestjes :D

Hij net weer na het eten, nou kom hier met de buik....voelen...voelen....stilte...

Nu is die weer aan het wachten tot morgenochtend 6 uur :D

13. essie1973

essie1973 Actief lid

Dec 14, 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier is het ook pas 1 keer gelukt, hahaha tis al echt een moederskindje, als papa komt dan is het meteen stil! vorige week is het dan eindelijk een keertje gelukt! mijn man vondt het echt keileuk!

14. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,364
    6
    38
    Mijn man heeft de eerste helemaal niet gevoeld! Ze weigerde gewoon te bewegen als er iemand aan mijn buik zat, haha.
    Misschien bij deze beeb meer geluk?

15. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    Bij ons eindelijk gelukt!per toeval vanochtend was de baby behoorlijk aan het draaien en doen en mannetje lief had zijn hand op m'n buik en voelde twee keer een lekkere trap! was niet eens erg hard maar hij voelde nu wel duidelijk m'n buik op en neer gaan haha! Nu wet hij ook hoe het voelt en is het waarschijnlijk makkelijker om het te voelen... heel bijzonder en mooi moment...

16. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    heerlijk voor je meid!
    Hier was het juist andersom Mijn man hoefte zijn hand maar op mijn buik te leggen en ze begon te trappen. Als iemand anders wilde voelen deed ze niks... maar ja ze is nog steeds een papas kindje ;)

17. emni

emni Actief lid

Aug 11, 2009
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi

Mijn vriend heeft de kleine net voor het eerst gevoeld:):):)
    Onze kleine laat al heel vroeg merken dat hij/zij er is super leuk!!

Sinds 1 week voel ik hem zelf al vanavond was hij de hele tijd wakker hahah en net op het goede moment legde mijn vriend zijn hand op mijn buik!!Hij was/is supertrots!!!!

De vk voelde hem deze week op controle ook heel goed ze zei al dat het een bewegelijk kindje is!!Aangezien ik hem dus al zo vroeg voel;)

Liefs Emni

18. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    Hihi! Onze jongen moest blijkbaar nog even wennen aan de hand van papa! Maar nu verstopt hij zich niet meer...het lijkt ook of hij er rustig van wordt...

het ligt heel erg aan waar de baby ligt en hoe sterk zijn trapjes en bewegingen zijn denk ik. Maar vanaf nu kan mijn man ook deel nemen in het ontroerende gevoel! Hij heeft het er steeds over haha!

19. susy26

susy26 Niet meer actief

hier ook, toen ik voor t eerst wat voelde ,ik zei, kom snel met je hand! was ie stil haha.. maaar nu niet meer, reageert op ons alltwee hihi.. en wat kan ie tekeer gaan zeg! haha..erg mooi!

20. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,996
    0
    0
    Nou ik kan vriendlief ondertussen ook wat meer helpen, voel nu zelf ook het verschil tussen de schopjes die ik alleen van binnen voel, en de schopjes die ook de buitenkant bereiken.

Alleen heel erg jammer dat de schopjes van binnen dus allemaal pijlijk direct tegen mijn blaas zijn.

Ze zijn hier nu allemaal aan het wennen aan mijn plotselinge opspringen en naar de plee toe rennen, want bij iedere schop voelt het dan alsof ik 2 liter vocht in mijn blaas heb zitten, terwijl dat natuurlijk dan 2 druppeltjes zijn :D

Share This Page