Ik ben zo gelukkig, vanochtend twijfelde ik even maar nu weet ik het zeker! Heel lichtjes heb ik, met 17.2 WK, ons meisje net gevoeld, kleine plopjes, en 100% zeker geen lucht.. Sorry hoor dames, maar wat is dat nieuw, mooi en apart!!!! ♥
Geniet ervan!! Ik denk dat ik het nu eerder zal voelen, bij J voelde ik het met 15 weken, nu weet ik waar ik op moet letten hihi. Dat gevoel is zooooooo leuk he!
Leuk!! Hier blijft het bij mama kietelen.. kan niet wachten tot ik het echt ga voelen, lijkt me zo bijzonder!
Bedankt allemaal! Heel mooi ja, bevestiging dat je een mini mensje bij je draagt, al lijkt het gevoel nog op een klein insectje zo licht..
Heerlijk hè!! ik voelde het ook voor t eerst met 17 weken! ik heb ook geen moment getwijfeld, zat recht op in mijn bed, en voelde mijn wangen gewoon rood worden haha tword alleen nog maar mooier!!
Zooo leuk voor je! Het is inderdaad heel speciaal. Geniet er van!! Ik weet nog precies op welke datum en met welke termijn ik mijn dochter voor het eerst bewust voelde! Dat was een super leuk moment, ook ik lag/zat in bed en kreeg er rode wangen van hihi!
Aaahw, wat bijzonder! Lijkt me een heerlijk gevoel en ook wel geruststellend dat de kleine er écht nog zit
Jaaaahhhaaaaaa gefeliciteerd lieverd!!! Heerlijk gevoel is het hè? Lekker genieten ervan... Knuffelxx
haha wat leuk he, heerlijk gevoel. Ik had alleen maar dat ik haar soms niet zo goed of lang niet voelde en dat maakte me onzeker. Nu sinds en week laat ze erg vaak wat van zich weten, soms denk ik echt van hmm moet je niet gaan slapen kleine baby, nu zit ze ook heerlijk te trappen. Geniet ervan ,het word alleen maar meer!