Hallo allemaal, Ik heb al een paar dagen last van mijn blaas. Tenminste zo voelde het... Deze middag mijn urine opgevangen en afgegeven bij de huisarts. Hij was erg donker en stonk. Ik herkende dit van toen ik nierbekken ontsteking had. Ik was er dan ook heilig van overtuigd dat het weer zoiets was of blaasontsteking etc Nu belde de assistent echter op en zei dat er geen sporen van infectie te vinden waren. Gelukkig natuurlijk maar het zit me toch niet lekker. Wat zou het dan kunnen zijn? Ik had dit natuurlijk beter aan haar kunnen vragen en ik begrijp niet waarom ik haar niet mijn urine heb laten testen op uitdroging. Dit viel me natuurlijk veel te laat in. Heeft iemand hier ervaring mee? En wat zou die urine nog meer kunnen betekenen buiten blaasontsteking? Alvast bedankt !
Ja voor mijn gevoel drink ik genoeg maar geef ook veel over. Ik kijk het even aan anders overleg ik morgen even met mijn gyn
Mogelijk ben je uitgedroogd door het vele braken? Heb ik ook gehad tijdens mijn twee zwangerschappen... Moest daar dan ook gelijk aan denken toen ik jouw titel las en toen ik verderop las dat je veel overgeeft lijkt me dat een mogelijkheid. Ze kunnen kijken of je uitgedroogd bent d.m.v. het controleren van de urine op ketonen, dit moet negatief zijn.
Hebben ze je urine wel op kweek gezet? Bij de huisarts kwam er bij mij ook steeds niet uit, maar in het ziekenhuis (dan krijg je de uitslag ook pas na een paar dagen) bleek ik telkens een urineweginfectie te hebben.
Mijn urine was ook erg donker en ik bleek uitgedroogd en al lichaamsvet via mijn urine aan het afbreken. Ik at en dronk te weinig vanwege misselijkheid. Nog een x testen dus!!
Als je heel veel moet braken krijg je dat vocht bijna niet bijgedronken. Dus uitdroging ligt dan echt op de loer. Zou daar zeker goed naar laten kijken!