Stress!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 22 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    2 november start ik met een opleiding voor kraamverzorgster.
    Ik ben al weken bezig om mn boeken te krijgen.
    Ik kreeg een lijst met 8 boeken, waarvan er van 2 boeken de ISBN nummers niet klopten.
    Tig keer met school gemaild, communicatie is op zn zachtst gezegd om te janken.
    Daarbij staan er boeken op die lijst die niet meer nieuw te verkrijgen zijn.
    :(
    Ik ben dus overgeleverd aan particuliere verkopers die geen haast hebben om het te verzenden.
    Met 1 boek heb ik nu al 2 verkopers gehad die gewoon niks laten horen, nu is het via Bol.com dus krijg gelukkig steeds netjes mn geld terug.
    Maar de tijd begint te dringen en ik schiet zo aardig in de stress.
    Is het normaal dat schoolboeken niet meer nieuw te verkrijgen zijn??

2. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Geen idee of dat normaal is. Maar welke boeken heb je nodig? Ik heb zelf de opleiding 2,5 jaar geleden afgerond en al mijn boeken staan nog in de kast. Kan wel kijken of ik ze voor je heb.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.500
    36.455
    113
    Niet zo stressen, in het ergste geval kopieer je ze straks van een studiegenoot.

4. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    thanks!
    het gaat om de volgende titel:
    Theorieboek Verzorgenden LOGO Competent kwaliteitszorg
    Dit boek heb ik gisteravond voor de zekerheid bij nog een verkoper via Bol besteld.(verkoper nr 2 laat nog steeds niks horen) (dat wordt dus verkoper nr3 :( )
    Mocht jij dit boek hebben, dan wil ik je heeeel graag in mn achterhoofd houden!!

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.557
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    De boeken van Logo Competent zijn in principe gewoon via Noordhoff te verkrijgen hoor. Je moet alleen inderdaad even de juiste EAN's hebben. evt kan je me per PB even de gegevens doorgeven. Dan kijk ik maandag even voor je.

Het is niet gebruikelijk voor opleidingen om boeken voor te schrijven die niet meer verkrijgbaar zijn, helaas zijn niet alle docenten even goed in het bijhouden van de verkrijgbaarheid van titels.

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Op mijn opleiding is dat niet normaal; de boeken zijn altijd wel te koop - je hebt wel dat ze aan het begin van het schooljaar zijn uitverkocht omdat elke student in de laatste minuut (1 week voor school) de boeken besteld en alles verkocht is - maar dan zijn ze er een week uiterlijk twee weken later wel weer.

Maar goed, bij mij wordt ook elk boek elk jaar geüpdatet - dat is zeer irritant en een compleet ander uiterste.

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Thanks!

Ik heb net contact gehad met een verkoper en ze zou het boek vandaag nog opsturen.
    Let's hope so!

Deel Deze Pagina