Voel me zwanger, maar negatieve test?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Loenepoen, Nov 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loenepoen

Loenepoen Niet meer actief

Hoi dames,

Morgen is mijn nod. Ik heb gisteren een negatieve test gehad, en vanmorgen een test met een meeeega vaag streepje. Ik twijfel zelfs of het wel een streepje is omdat ik de test echt moet draaien in het licht en mega moet turen.. Maar ik heb al 5 dagen vollere en gevoelige borsten. Ook vanmorgen waren ze weer voller dan dat ze gisteren waren... Dit heb ik nooit als ik ongesteld moet worden.

Vorige maand had ik ook gevoelige en vollere borsten en testte ik 4 dagen voor nod duidelijk positief. Dit is helaas een vroege miskraam geworden met 4.3 weken.

Ik heb nu dezelfde symptomen maar vind het zo raar dat ik vorige maand zo vroeg al positief testte en nu 1 dag voor nod nog niks? :(
    Is natuurlijk grote kans dat ik ook gewoon niet zwanger ben... maar heeft er iemand ervaring hiermee?! Denken jullie dat het zou kunnen dat de testen later gaan oplopen?

Heb testen kv 2v5. Nooit geen problemen mee gehad, werken altijd prima.

2. nummertje3

nummertje3 Actief lid

Nov 18, 2015
    427
    0
    0
    Belgie
    Hoi, naar wat ik hier overal lees heeft je HCG 48 uur nodig om te verdubbelen in waarde, dus ik zou morgenochtend met de eerste urine nog eens proberen. Vorige keer testte je pos 4 dagen voor je NOD, maar dat is niet goed afgelopen, dus mss is het nu een goed teken dat alles zich een beetje trager aan het opbouwen is?

Ik duim alvast mee, hoor :)

3. Manieki

Manieki Lid

Oct 12, 2015
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien heeft je eisprong wel iets later plaatsgevonden deze maand, en ben je nu iets minder ver dan je denkt? Zou over 2 dagen even een nieuwe test doen, om te zien wat die zegt. Want misschien is de hcg nog niet helemaal uit je lijf van vorige maand, en reageert de test daar nog op?

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Symptomen zeggen niks helaas. Zolang je niet ongesteld bent. Iedere dag of om de dag een testje doen.

5. fee90

fee90 Fanatiek lid

May 21, 2015
    1,679
    39
    48
    Als je symptomen van zwangerschap komen dan test je nu ook positief. Betekent niet dat je niet zwanger kan zijn, maar de symptomen zullen dan misschien meer door de wensgedachte komen.

Zoals gezegd morgen of overmorgen weer testen, hoop dat streepje oploopt:)

6. Aquavis

Aquavis Actief lid

Oct 23, 2012
    224
    0
    16
    Mijn ervaring is ook de at die symptomen ook kunnen komen omdat je het zo graag wilt. Echt erg hoe je lichaam je voor de gek houdt. En daardoor kun je zelfs je menstruatie uitstellen. Maar ik hoop voor jou dat je gewoon wat langzamer hcg aanmaakt en straks een positieve test hebt. Spannend hoor! Succes!

7. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Je moet eigenlijk niet kijken naar de vorige keer wanneer je positief testte. Het kan goed zijn, dat als je zwanger bent, het dit keer een latere innesteling is geweest dan de vorige keer :) Het innestelen gebeurt ergens tussen 7 - 12 dagen na de bevruchting, soms zelfs nog iets later. Pas na de innesteling begint je lichaam hcg aan te maken en daarna kun je pas positief testen.

8. Loenepoen

Loenepoen Niet meer actief

Zo spannend allemaal nu. Ik weet dat je lichaam je ongelooflijk voor de gek kan houden. Maar mn borsten blijven elke dag voller en gevoeliger worden. Het kan haast niet 'nep' zijn.

Een paar keer die twee testjes bekeken, die eerste is echt omowit, maar bij die tweede staat er volgens mij wel een streepje. Maar zo ontzettend licht... Ik ben nu nog niet ongesteld terwijl ik altijd braaf op tijd ben, en dan ook altijd 's ochtends vroeg.
    Ik weet dat ik t beste een test kan doen, maar ik durf niet!!

Vanavond is mijn man weer thuis van zakenreis en als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik weer een test doen. Pff wat erg dit elke maand zeg... :x:x

9. anemdo

anemdo Bekend lid

Jun 16, 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Veel succes :*

10. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

Oct 21, 2015
    1,241
    25
    38
    Female
    Hey meis, ik heb zojuist op m'n womanlog gezet dat m'n borsten voller en steviger worden. Dus dat gedeelte herken ik. Ik dacht ook.. Volgens mij hoort dit bij een zwangerschap...
    Maar idd ook wat de anderen zeggen, voordat je een positieve test hebt zeggen symptomen eigenlijk niks en kan het twee kanten op.. :(
    Ik duim voor je dat de test oploopt!

Share This Page