Ik ben 23 weken zwanger en overdag voel ik de baby niet veel. Zodra ik thuis op de bank zit krijg ik soms een klein schopje en denk ik; owja! En zodra ik me handen op me buik doe, voel ik de baby gelijk! Dat is zo bijzonder. Alsof de baby om mij vraagt Vast herkenbaar voor veel mensen
Mooi meid, ik voel het alleen nog van binnen. Rare zin, maar je weet wel wat ik bedoel denk ik hahaha. Kan niet wachten tot je het van buiten ook kan voelen en mijn man kan meegenieten.
Leuk he! Kind was vandaag flink bezig terwijl ik bezig was met de discussie na een presentatie in de werkbespreking - voelde me schuldig dat ik m moest negeren! Lief heeft m afgelopen weekend (bij 19+5) voor t eerst kunnen voelen mijn schoonzusje heeft me al gewaarschuwd dat ik het bewegende kind in mn buik nog ga missen!
hahaha oh oh, gaat de tijd echt zo snel?? Ik heb alleen een paar kleertjes gekocht! Ik weet natuurlijk wel wat ik allemaal wil kopen haha @ December; Jaa ik begrijpt het haha, zal vast niet lang meer duren voordat je het ook kunt voelen met je hand! @ MadeInUSA; hahaha aaahh, de baby hoort je natuurlijk en wilde je vast even aanmoedigen haha