Ik ga sowieso in beroep, ik kan deze gedachte niet verdragen en ik vind dat ik als moeder recht heb om te weten in welke woonsituatie mijn dochter terecht komt dus ik wil een sociaal onderzoek. En zeggen dat de procureur en rechter beide vrouwen zijn he???
Jeetje meis , wat doet me dit pijn in mn hart om te lezen .. had het nooit verwacht .. verschrikkelijk gewoon . Ik kan me niet eens indenken hoe jij je voelt .. Ga inderdaad toch maar in hoger beroep en hopelijk dat je daar een beter gevoel over zal hebben .. en wat sneaky om je nieuwe vriendin mee te brengen hij heeft zich zo te horen goed voorbereid , de viezerd !!
jeetje meid wat een gedoe allemaal. Toch hoop ik voor je dat dat hoger beroep nog wat voor je kan doen. heel veel succes, en we duimen allemaal mee!
pfff heftig zeg!! sterkte meis ik zal aan je denken en voor je duimen dat die nietsnutten in de rechtbank na gaan denken en jou in je gelijk stellen! Succes
Zal echt voor je duimen. Mocht hij winnen, geef het niet op. vecht voor je kindje. Geef haar niet mee tot je compleet uitgeprocedeerd bent, verhuis, doe wat je moet doen. Je kan zon kindje niet laten beschadigen doordat hij ineens de papa wil uithangen. Laat je weten hoe het is afgelopen dan? Wat een hel zeg moet er niet aan denken...
Het is uitgesteld tot 19 november. Ik heb uiteindelijk zelf de griffie opgebeld. Kun je geloven dat ik tot nu nog niks van mijn advocate vernomen heb? Zij weet niet dat ik al op de hoogte ben... Netjes van haar...
Jeetje , nu moet je nog langer wachten , pffff ... nou dat is dan erg nalatig van je advocate , daar heb je dan wat aan Dan ga ik 19 nov. voor je duimen ..
De dag is bijna weer aangebroken, donderdag is het zover *diepe zucht*... Ik heb mijn ex gisteren gehoord en hij heeft me al laten weten dat als ze 1 jaar is (in maart) hij een overnachting zal eisen, hup daar komt de volgende stress...ik trek het echt niet meer...
Meid wil je ff alle sterkte toewensen! ik begrijp jou verhaal en standpunten heel erg goed en hopelijk de rechter ook! Ik verwacht ook elke dag een brief van een advocaat van mijn ex om een omgangsregeling te treffen met mijn zoon. Mijn ex ziet nooit naar zijn zoon om, maar om mij dwars te zitten verwacht ik elke dag een oproep. En alle punten die jij beschrijft zijn ook bij mij van toepassing. Mijn zoon zal gedumpt worden bij zijn ouders, autostoeltje hoeft niet... Maar omdat mijn ex zo enorm doordraait in netjes zijn mag mijn zoon niet eens spelen daar. Zet een kind van anderhalfjaar maar eens braaf een dag op de bank neer. Hier is het overdag een speeltuin in huis en ik ruim het 's avonds allemaal weer op en stoor me er verder niet aan. Ik hoop echt nooit dat er een rechter in het spel komt hier, omdat ik geen vertrouwen heb in de rechtspraak hier. Als mijn ex mijn zoon wil zien kan en mag dat van mij, maar omdat mijn zoon zijn vader niet kent ben ik er bij! zodat ik een oogje in het zeil kan houden... een dag alleen laten bij mijn ex zou voor mij echt stressen worden. Heel veel sterkte en ik begrijp je heel goed! hou je ons op de hoogte?
Tot eind januari mag hij haar wekelijks 4 uur zien in mijn bijzijn. Ondertussen word een politieel onderzoek gedaan en een maatschappelijk onderzoek. Minpunt van alles, ik moet elke week de verplaatsing naar hem maken... 100 km woont hij van me vandaan...ik vind dit echt niet eerlijk want alle last komt weer op mijn schouders terecht. Ook moet ik dus 4 u bij hem thuis en zn familie gaan spenderen, daar komt niet veel goeds van Ik ga kijken als ik in beroep kan gaan hiervoor, ik vind niet dat ik alleen de verplaatsing moet doen en het is nu aan hem om hem te bewijzen als papa toch?