Stressen!

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Sam0110, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik ga sowieso in beroep, ik kan deze gedachte niet verdragen en ik vind dat ik als moeder recht heb om te weten in welke woonsituatie mijn dochter terecht komt dus ik wil een sociaal onderzoek.
    En zeggen dat de procureur en rechter beide vrouwen zijn he???

2. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Jeetje meis , wat doet me dit pijn in mn hart om te lezen .. had het nooit verwacht .. verschrikkelijk gewoon . Ik kan me niet eens indenken hoe jij je voelt .. Ga inderdaad toch maar in hoger beroep en hopelijk dat je daar een beter gevoel over zal hebben .. en wat sneaky om je nieuwe vriendin mee te brengen hij heeft zich zo te horen goed voorbereid , de viezerd !!

3. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    jeetje meid wat een gedoe allemaal.
    Toch hoop ik voor je dat dat hoger beroep nog wat voor je kan doen.
    heel veel succes, en we duimen allemaal mee!

4. Och meisje toch!

Heel heel heel veel sterkte!

:(

5. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    pfff heftig zeg!! sterkte meis ik zal aan je denken en voor je duimen dat die nietsnutten in de rechtbank na gaan denken en jou in je gelijk stellen! Succes

6. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Morgen komt de uitspraak, pfff ik ben de stress zo moe...
    Branden jullie een kaarsje voor ons? :)

7. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    Zal echt voor je duimen.

Mocht hij winnen, geef het niet op. vecht voor je kindje. Geef haar niet mee tot je compleet uitgeprocedeerd bent, verhuis, doe wat je moet doen. Je kan zon kindje niet laten beschadigen doordat hij ineens de papa wil uithangen.

Laat je weten hoe het is afgelopen dan? Wat een hel zeg moet er niet aan denken...

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik denk aan jullie en brand een kaarsje voor jullie!
    Wat een hel....

9. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik weet nu nog steeds niks, ik ga echt dood door de zenuwen, is niet gezond voor een mens...pfff...

10. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    hebben ze niet aangegeven hoelaat je de uitspraak krijgt dan??

11. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    en ik heb een kaarsje voor je aangestoken hopelijk werkt het!!!

12. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hoe is het gegaan meid?

13. nicole26

Ben ook benieuwd ?

14. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Het is uitgesteld tot 19 november.
    Ik heb uiteindelijk zelf de griffie opgebeld.
    Kun je geloven dat ik tot nu nog niks van mijn advocate vernomen heb?
    Zij weet niet dat ik al op de hoogte ben...
    Netjes van haar...

15. nicole26

Jeetje , nu moet je nog langer wachten , pffff ... nou dat is dan erg nalatig van je advocate , daar heb je dan wat aan ;)

Dan ga ik 19 nov. voor je duimen ..

16. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Najaa zeg en daar moet je op zo'n manier achterkomen... wat een gedoe zeg!

17. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    lekker dan... nog langer in de stress

18. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    De dag is bijna weer aangebroken, donderdag is het zover *diepe zucht*...
    Ik heb mijn ex gisteren gehoord en hij heeft me al laten weten dat als ze 1 jaar is (in maart) hij een overnachting zal eisen, hup daar komt de volgende stress...ik trek het echt niet meer...

19. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Meid wil je ff alle sterkte toewensen! ik begrijp jou verhaal en standpunten heel erg goed en hopelijk de rechter ook! Ik verwacht ook elke dag een brief van een advocaat van mijn ex om een omgangsregeling te treffen met mijn zoon. Mijn ex ziet nooit naar zijn zoon om, maar om mij dwars te zitten verwacht ik elke dag een oproep. En alle punten die jij beschrijft zijn ook bij mij van toepassing. Mijn zoon zal gedumpt worden bij zijn ouders, autostoeltje hoeft niet... Maar omdat mijn ex zo enorm doordraait in netjes zijn mag mijn zoon niet eens spelen daar. Zet een kind van anderhalfjaar maar eens braaf een dag op de bank neer. Hier is het overdag een speeltuin in huis en ik ruim het 's avonds allemaal weer op en stoor me er verder niet aan. Ik hoop echt nooit dat er een rechter in het spel komt hier, omdat ik geen vertrouwen heb in de rechtspraak hier. Als mijn ex mijn zoon wil zien kan en mag dat van mij, maar omdat mijn zoon zijn vader niet kent ben ik er bij! zodat ik een oogje in het zeil kan houden... een dag alleen laten bij mijn ex zou voor mij echt stressen worden. Heel veel sterkte en ik begrijp je heel goed! hou je ons op de hoogte?

20. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Tot eind januari mag hij haar wekelijks 4 uur zien in mijn bijzijn.
    Ondertussen word een politieel onderzoek gedaan en een maatschappelijk onderzoek.
    Minpunt van alles, ik moet elke week de verplaatsing naar hem maken... 100 km woont hij van me vandaan...ik vind dit echt niet eerlijk want alle last komt weer op mijn schouders terecht.
    Ook moet ik dus 4 u bij hem thuis en zn familie gaan spenderen, daar komt niet veel goeds van :(
    Ik ga kijken als ik in beroep kan gaan hiervoor, ik vind niet dat ik alleen de verplaatsing moet doen en het is nu aan hem om hem te bewijzen als papa toch?

Deel Deze Pagina