Stressen!

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Sam0110, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. randi

randi Niet meer actief

in elk geval moet je haar niet achterlaten voor een weekend dus dat is toch al iets possitiefs en wie weet brengt dat onderzoek wel meer aan het licht dan dat hij zou wille. je kan in elk geval eisen dat hij de helft van de vervoerskosten betaald, dit is zelfs wettelijk bij miojn weten en je kan ook het onderhoudsgeld vast laten zetten want bezoekrecht is ook betalen voor zijn dochter en ditmaal de wettelijke barema's. je kan het maar beter ontvangen als je ze toch moet laten zien want ik vermoed dat je het nu ook niet superbreed hebt. in elk geval possitief blijven denken en wie weet draait het wel beter uit voor je dan gedacht ;)

2. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    Herken het wel een beetje!
    Mijn meisje kent d'r vader ook niet en hij wil de volledige voogdij over haar hebben.. Wat de rechter ook mag bepalen. Ik ga mijn meisje niet bij een (voor haar) onbekende achterlaten!

Wat Eline078 zegt is aan de ene kant wel een beetje extreem, maar ik heb er zelf ook al overna zitten denken..

Ik duim voor je en hoop dat de rechter een goed uitspraak voor jou en je meisje doet!

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Sam: jemig meis, wat belachelijk dat het idd nu weer op jou aankomt door te moeten reizen.
    Ik zou wel in beroep gaan tegen deze uitspraak!
    heel veel sterkte!

4. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    We zijn (na veel gescheld van hem) overeengekomen dat hij de ene week ons komt halen en terug brengt en ik de andere week zelf het vervoer doe.

Ik heb daar eigenlijk nooit verder over nagedacht maar als hij ze 1 dag per week zal krijgen, in februari waarschijnlijk, dan kan het dus zijn dat ik ook moet instaan voor het vervoer en dat zie ik echt niet zitten...
    Hij wil haar zo graag zien, dan moet hij maar de moeite doen.
    Plus ik ben een verschrikkelijke chauffeur op de autosnelweg, vandaar dat ik nu ook al met de trein ga gaan ( en is goedkoper)...
    Nu aanstaande zaterdag word de 1e keer...
    Ik ben op vd zenuwen om bij hem en zn familie te komen :(

5. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    Natuurlijk is het extreem. Maar als je toch echt overtuigd bent dat die gast slecht voor je kindje is? Sommige moeders hoor ik weleens zeggen dat ze door het vuur gaan voor hun kind. Dit zijn de situaties waarin je dat moet bewijzen. Als omgang alleen lastig is is dat 1, maar als je echt denkt dat hij je kindje mishandeld ofzo is het een ander verhaal. Alleenstaande moeders hebben allang bewezen dat ze zich in elke situatie redden.

Ben in ieder geval blij voor ts dat je je kindje niet het weekend hoeft mee te geven. En je mag bij de omgang zijn. Misschien vind hij het straks wel helemaal niet leuk.

Let wel, je kunt altijd een keertje onder omgang uit door zelf ziek te zijn, of dat je kindje ziek is. Geen rechter zal dan zeggen ga toch maar daarheen. Dat is het voordeel als je zelf moet. Alleen je kunt het niet iedere keer gebruiken want dan wordt er al snel gedacht dat je saboteerd.

Deel Deze Pagina