Oh-My-God Vorige maand heb ik een miskraam gehad en hebben we besloten om te stoppen met zwanger proberen te raken. Deze maand er helemaal niet mee bezig geweest dus. En nu na 3 dagen extreme misselijkheid op aandringen van mijn man toch maar een test gedaan. Ik ben helemaal in shock dat ik weer zwanger ben. Maar ik ben ook heel bang na meerdere miskramen of het dit keer wel goed mag gaan. Hou je vast baby!!
Allereerst gefeliciteerd!! Hoop dat je deze zwangerschap mag uitdragen en een mooie baby zult krijgen. Ik herken het wel. Precies hetzelfde. Vorige maand zwanger, zeer vroeg mis gegaan. En nu precies 5 weken later weer zwanger. Dit is de 3e keer dit jaar. Kan nu gewoon nog niet blij zijn. Lijkt alsof ik er weer op zit te wachten tot het misgaat. Jammer dat je dat onbezorgde zo snel kwijt bent.
Precies wat jij zegt Bertje. Het is al vaker fout gegaan en dan sta je er minder onbezorgd in. Ik ben wel heel blij dat het ons nu weer gegund is, maar ik blijf in spanning tot aan de echo. Allemaal bedankt voor de felicitaties. Vandaag ongeveer 5,3 weken zwanger!!!!