grote schoonmaak?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door moique rouan, 6 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moique rouan

4 jul 2006
    63
    0
    0
    huismoeder
    hoorn
    hallo
    het is nu morgen 4 weken na mijn curretage. gister moest ik op nacontrloe bij de echo bleek dat het schoon was van binnen. maar gisterochtend vloeide ik wat. de gyn dacht misschien menstruatie? maar later stopte het weer. tot vanmiddag toen weer wat gevloeid maar heel weinig. ik heb wel wat kramp. is dit nou menstratie of een schoonmaak van de baarmoeder? alleen hij is toch schoon? of zijn de hormonen aan het rommelen? het si vast moeillijk om het te beoordelen zonder me te zien maar ik hoop dat jullie een idee hebben wat het kan zijn. is het verstandig om te proberen zo snel mogelijk weer zwanger te worden na 2 miskramen waarvan de laatse na 18 weken? ivm mijn leeftijd hoop ik snel weer zwanger te mogen zijn maar het moet natuurlijk wel verantwoord zijn.
    zo genoeg vragen alvast bedankt. groetjes moique

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi moique,

Wat heb je al een hoop meegemaakt!
    Ik kan heel goed begrijpen dat je graag snel zwanger wilt worden, we adviseren vaak om eerst een menstruatie af te wachten om dat je dan ong weet wanneer je eisprong zal zijn en dan weet je ook hoever je ongeveer zwanger bent als je zwanger blijkt te zijn.
    Of dit een menstruatie is , is inderdaad heel lastig te zeggen. De baarmoeder was schoon volgens de controle echo er kan met de echo gezien worden of het baarmoederslijmvlies wordt opgebouwd. Als het niet gezien is dan zal het bloedverlies een restantje zijn geweest.

Imke

3. moique rouan

4 jul 2006
    63
    0
    0
    huismoeder
    hoorn
    hallo imke
    dank je wel voor je antwoord. zaterdag is het toch doorgezet en ben ik ongesteld geworden. op de echo was ook inderdaad wel een laagje te zien maar ik vond het zo vreemd dat het tot 2x toe stopte. maar nu weet ik het. ik hoef nu dus niet meer te wachten met proberen ook. nou dat is een meevaller. ik ben sneller ongesteld geworden dan ik had verwacht.
    nogmaals bedankt voor je antwoord.
    groetjes moique

Deel Deze Pagina