Ik pak ook de strech rompers van de hema. ik vind die van die zeeman niks. H&M heb ik er ook van, en deze vind ik ook goed.
ik vind de strech rompers van de hema heel fijn in het dragen, maar kwalitatief vind ik ze niet echt super ik heb er een stapeltje van voor mn dochter, en bij de meeste zit er in de buurt van de drukknoopjes een gaatje in dat randje zegmaar, en vandaag haalde ik er een uit de wasmachine, was gewoon helemaal kapot gegaan in de wasmachine! (maar goed dat hoeft niets met de kwaliteit te maken te hebben van de romper, kan ook gwoon door de wasmachine/andere kleding kopen)
Ik gebruik al vanaf Jesse zijn geboorte de Hema rompers en zijn inmiddels denk ik meer dan 40 rompers verder, maar heb er pas twee gehad waar een gat ontstond bij de drukkers en ik heb het vermoeden dan dit voornamelijk te wijten is aan de lompheid van mijn man (iets teveel kracht gebruikt).
Hier ook wel fan van hema rompers, vind het alleen jammer dat ze zooooo duur zijn. Vind die van de Wibra ook wel goed, goedkoper maar zitten bij Jari ook goed. blijven tot nu toe nog wel goed in de was.