Hoi dames ik ben pas 19 weken zwanger ik heb al mega buik zoals de verloskundige dat noemt en de striemen springen als paddestoelen uit me buik weet iemand misschien of je er iets aan kan doen ik smeer me buik 2 keer per dag in met olie maar het mag niet baten, Alvast bedankt Jessica
ik denk dat je het moet accepteren. Volgens mij is er niet zo veel aan te doen, je krijgt ze of je krijgt ze niet. Groetjes
Toen ik zwanger was van mijn eerste heb ik ook braaf elke keer gesmeerd , maar het heeft niks geholpen. En een vriendin van mij heeft helemaal niet gesmeerd en heeft niet 1 klein streepje op haar buik. Helaas moet je het dus accepteren. Ik smeer nu ook wel maar meer om dat anders mijn huid zo droog word en de baby er zo lekker op reageert. Sas
nee meid hier kan je niks aan doen.als je ze eenmaal hebt,blijven ze komen.ik heb ze ook van mijn eerste zwangerschap,en bij de 2de zijn ze nog verder gaan ontwikkelen.ben nu zwanger van de derde en ik denk dat ze wel weer meer zullen opzetten,maarja ik vindt het niet zo erg
Je doet er helemaal niks aan, als je mazzel heb dan heb je een rekbare huid en dan krijg je ze niet. Maar de meeste krijgen ze wel en smeren helpt echt niet! Bij mijn eerste zwangerschap heb ik alle dagen gesmeerd met van die wondermiddeltjes voor strea,s, maar mocht niet baten. Is gewoon inderdaad accepteren dat je ze krijgt. Ze worden na de bavalling wel stukken kleiner en worden dan wit of iets lichter dan je huidskleur.