Spataderen.

Discussion in 'Gezondheid' started by AnnaS, Feb 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    1,096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi!

Nou ik was vandaag dus bij de VK en die zei van je hebt dus spataderen.
    Nu zei ze dat ik na de bevalling sowieso 5 dagen bloedverdunners moet gaan slikken vanwege trombose.
    Ik vond dat zo raar want ik had ze ook al bij mijn eerste zwangerschap en was er niks aan gedaan na die tijd. En wat ik was vergeten te vragen van hoe dat met het vloeien zit. Lijkt me dan ook veel heftiger te wezen allemaal.
    Dus ik moet na mijn huisarts om verder te overleggen.

Het staat me eigenlijk helemaal niet aan, maar nou ben ik benieuwd wie ook bloedverdunners moest slikken na de bevalling vanwege trombose gevaar.

Groetjes Anna

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Nog nooit van gehoord? Mijn moeder heeft ook veel spataders en grote kans dat ik ze dus ook krijg tijdens de zwangerschap of daarna. Maar de verloskundige heeft niks gezegt over bloedverdunners enz. zal de volgende keer eens vragen voor de zekerheid

3. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    ik heb ook behoorlijke spartaders nu achter op mijn rechterbeen, maar heb daar nog nooit van gehoord, zou het idd even navragen

4. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    1,096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Tja daarom heb ik deze vraag hier inverband met spataders ook maar neer gezet, omdat ik gewoon weg daar ook nog nooit over gehoord had.
    Ik ben al niet zo,n medicijnen slikker en vooral zulke medicijnen al niet.

Ik wil ze ook na deze zwangerschap de spataderen laten verwijderen en er moeten dus ook een paar gestript worden omdat die gewoon echt heel dik op mijn achter kant van mijn been liggen en zelf naar boven lopen lang het schaamstreek.

5. Saskiarica

Dec 6, 2006
    44
    0
    0
    Ik heb er ook niks over gehoord ik had voor mijn zwangerschap van mijn eerste al last van spataderen en heb dit ook aan gegeven aangezien slechte aderen nu eenmaal voorkomt in mijn familie, maar ik heb na de bevalling geen medichijnen voor gekregen. En nu ik zwanger ben van de tweede heb ik er weer niks over gehoord.
    Ik zal het volgende week vrijdag nog even navragen dan moet ik weer naar de VK.

Share This Page