Hallo dames.. Was benieuwd of jullie ook veel last hebben van striae rondom de borsten.. Heb echt erge rode strepen! Zal dit na zwangerschap/borstvoeding nog over gaan of blijft dit zo ? Heb het nu wel heel erg..
Hoi wat rot zeg. nee wel op mijn buik in de laatste weken gekregen. Gaat helaas nooit meer weg wel worden ze witter in de loop van de tijd. Groetjes paula
van mijn 1e zwangerschap heb ik deze nog overgehouden... Mijn borsten helemaal rondom Mijn onderbuik een beetje Mijn bovenbenen een beetje Maar ze vallen gelukkig niet zo heel erg op maar het blijft vervelend omdat deze NOOIT meer weggaan
Hier hetzelfde inderdaad.. Ook veel striae op de borsten, als overblijfsel van de eerste zwangerschap..
Aaargh oké bedankt voor jullie reacties! Hmm voorkomen kan je t natuurlijk niet altijd maar denk dat ik nu nog maar veel actiever ga doen met me zalfjes die ik al had... Aaaah balen!
Hier ook helaas. Boobs waren ineens zo hard gegroeit. Weg gaat het helaas niet. Maar merk wel dat ze minder rood zijn als met een week of 15.. Heb daarna ook veel gesmeerd met bio oil. En dat verlicht de kleur een beetje.
Jup, hier ook op m'n borsten, helemAal rondom. Zijn veel te snel gegroeid. Op een gegeven moment nemen die striemen de kleur van je huid aan.
Hier ook op m'n borsten, gelukkig alleen aan de onderkant en n beetje aan de zijkant.. Vanaf m'n eerste zwangerschap meteen al gekregen. Ben wel blij dat ik het daar heb, want m'n buik is nog streeploos en hopelijk blijft dat zo de komende 3 weken...
Ik heb ze in mn pubertijd al gekregen, op mn borsten, buik en binnenkant bovenbenen... Ben er heel erg mee gepest, kinderen in de klas zeiden dat ik mezelf sneed, en heb anderhalf jaar in een lange broek mogen gymen... Die rode strepen zijn na verloop van tijd allemaal wit geworden, dus die zie je nauwelijks meer. Heb er nu nog niks bij gekregen, maar als dat zo is, tja, ik ben dr nu wel overheen omdat ik het allemaal al heb meegemaakt. En nu wordt ik er niet mee gepest en is het voor een goed doel! dus kom maar op met die striae!!!
Hier ook alleen op m'n borsten. En een enkeling op m'n bovenbenen. Goed smeek met bio oil ( ieder avond na het douchen)doet bij mij echt wonderen. Het wordt al veel en veel minder. Succes!
Hier ook een streeploze buik in combinatie met een stel gestreepte borsten. Mijn borsten groeiden ook van cup A naar een cup D. Er was dus geen ontkomen aan . Het is na mijn eerste zwangerschap redelijk bijgetrokken en ik vind het ook niet storend.