Hoi dames even een snelle vraag, ik heb sinds de zwangerschap de volle borsten die ik normaal had na ovulatie behouden maar zijn zeker nog geen meloenen Toch krijg ik nu een soort strepen onder de tepels, ik kan het het beste beschrijven als striae. Hoe kan dat als de borsten niet eens heel hard groeien? Of heeft dat met onderhuids weefsel te maken. Heb ook al gedacht aan borstontsteking maar mijn borsten doen geen pijn, zijn niet eens echt gevoelig in de zwangerschap dus lijkt me niet dat dat het is? Hebben jullie hier ervaring mee, anders bel ik morgen even de vk.
De aders op je borsten worden zichtbaarder en je tepelhof wordt vaak donkerder, zou dat het niet zijn? Zou er zelf niet de vk voor bellen, desnoods bespreken bij de volgende controle.
Ik heb helaas heel erg striae bij mijn borsten terwijl ze niet heel erg gegroeid zijn.. Niks geen striae over mijn buik, maar heb echt zebra borsten
Nee het zijn echt soort rode verticale strepen, maar ook soort stipjes ertussen dus vind het niet echt lijken op de plaatjes die ik op internet vind. ( ga ik ook nooooit meer googelen "Striae borst/striae breast") Dank voor het meedenken, omdat ik ook geen last hebt lijkt bellen me ook niet echt nodig maar misschien herkent iemand het en moet ik acuut actie ondernemen
oh motor , jij dus wel bekend mee? Doen jouw borsten verder ook geen zeer, niet gespannen? Hier ook geen buikstriae terwijl die wel groeit.
Mijn borsten waren in het begin gevoelig.. Toen groeide ze ook wel iets.. Alleen dat is snel gestopt, qua gevoeligheid en groeien.. Maar sinds week 30 ofzo kreeg ik ineens rare rode strepen.. Ene dag erger dan de andere dag, je voelt ze ook zitten.. Heel raar.. Heb een bescheiden maar echte zwangerschapsjurk, de ieder geval is mijn buik veel meer gegroeid dan mijn borsten, alleen daar geen streep te bekennen.. Soms zijn het rode stippen naast de strepen, soms alleen strepen, soms zijn ze niet rood en zie je het minder goed, alleen het blijft wel zitten.. Bij mij.. Baal er best van, maarja uiteindelijk krijg ik er wel iets bijzonder moois voor terug
Hier ook striae op borsten.. Weliswaar niet rood maar een soort lichte strepen. Hier zijn de borsten wel zeker 2 cupmaten gegroeid (toen een goede meegroei BH gekocht en niet meer gemeten, haha) Op mijn buik sinds vorige week striae rode streepjes links onder en naast mijn navel.